Elly's Speelgoedkraam

Elly's Speelgoedkraam

In onze webwinkel vind je voornamelijk houten speelgoed.
Veilig,verantwoord en kleurrijk speelgoed voor veel speelplezier!
Het assortiment is uitgebreid met blikken speelgoed en traktatie kadootjes.
Levering uit voorraad dus lekker snel in huis.
Bovendien word je bestelling op verzoek leuk ingepakt.
8,9
Filter 9 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 7 met beschrijving

• Henk

Dik in orde

• Ger
    Review voor Elly's Speelgoedkraam

Levering binnen 1 dag.. en vriendelijk geholpen.

Antwoord van Elly's Speelgoedkraam

Hallo Ger, Fijn dat je ons positief beoordeeld . We wensen je nog veel plezier van je aankoop!
    Met vr.groetjes Elly's Speelgoedkraam

• Hoe beoordeel je Elly's Speelgoedkraam?

• Alice
    Review voor Elly's Speelgoedkraam

Snelle verzending en leuk ingepakt.

Antwoord van Elly's Speelgoedkraam

Hallo Alice, Bedankt voor je fijne review. We hopen dat de jarige veel plezier heeft van de speelset! Met vr.groetjes Elly's Speelgoedkraam

• Geertje
    Review voor Elly's Speelgoedkraam

Degelijk speelgoed voor een goede prijs. Goede service en mooi ingepakt

Antwoord van Elly's Speelgoedkraam

Hallo Geertje, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent en nog veel plezier gewenst van je bestelling. Met vr.groetjes Elly's Speelgoedkraam

• David
    Review voor Elly's Speelgoedkraam

Luister en begrijp mijn probleem en bied een oplossing. Het speelgoed brak en ze bleven maar zeggen dat ze er 100 hadden verkocht en nog nooit een probleem hadden gehad

Antwoord van Elly's Speelgoedkraam

Hallo David ?, Wat jammer dat je ons zo slecht beoordeeld . We hebben uitgebreid mailverkeer gehad over de constructieset in ton en deze beoordeling is ons inziens niet naar waarheid. We nemen elke klacht serieus ongeacht het aantal wat verkocht is. We hebben je dan ook dezelfde dag een oplossing geboden en gratis de nieuwe onderdelen gestuurd welke stuk waren geraakt .Je wenste nog 2 onderdelen . Deze hadden we je kunnen sturen maar dit bood geen oplossing aangezien deze identiek in alle sets zitten zoals we hebben uitgelegd. Jammer genoeg was dit een reden om ons negatief te beoordelen. We hebben daarna nogmaals onderdelen gestuurd. Reden om je te kunnen vragen de review te herzien. Dit hebben we bewust niet gedaan .De manier waarop voelt voor ons niet fijn,We wensen je toch nog veel plezier van de constructieset. Met vr.groetjes Elly's Speelgoedkraam

• Clare Jongejans
    Review voor Elly's Speelgoedkraam

Hele snelle correcte levering. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Hallo Clare,
    Bedankt voor je review. Heel fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling!
    Met vr.groetjes Elly's Speelgoedkraam

• Ilse Dreesen
    Geverifieerde klant van Elly's Speelgoedkraam

Zeer goede service, fijne communicatie, snelle verzending! TOP