Endoscoopcamera.nl

Endoscoopcamera.nl

Endoscoopcamera.nl beschikt over een uitgebreide assortiment op het gebied van endoscoopcamera’s/inspectiecamera’s. Endoscoopcamera.nl levert onder andere usb endoscopen, zwanenhals endoscopen, video endoscopen en diverse accessoires.
8,7
Filter 488 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 486 met beschrijving

• Robert Maessen

Afspraken werden nagekomen

• Coen Schiebaan
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

vlotte bediening en verstandig als brief verstuurd

• Hoe beoordeel je Endoscoopcamera.nl?

• Rob

• Dirk
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

Prima camera. Gebruik wel een andere app, b v. USBendoscoop.

• Frans
    Review voor Endoscoopcamera.nl

bestelde een usb stickje dat ZEER eenvoudig in 'n enveloppe had gekund. Werd verstuurd als pakket, kost bijna €5 ... belachelijk

Antwoord van Endoscoopcamera.nl

Beste Frans, wij versturen niks met normale post wij verkopen deze (zeer goedkope) verloopstekkers puur als extra voor andere producten en zijn dan ook niet bedoeld voor losse verkoop. Om die reden bieden wij ook geen goedkopere verzendkosten dan 5 euro (brievenbuspakje). Wat ik niet goed snap is waarom u dit belachelijk noemt, u bent hier zelf mee akkoord gegaan en heeft het besteld. U had het ook ergens anders kunnen bestellen, al had u dan waarschijnlijk meer betaald voor de verloopstekker en iets goedkopere verzendkosten waardoor u op hetzelfde bedrag of hoger uit was gekomen.

• Ineke Adriaanse
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

prima bedrijf. Ik dacht dat ik een defect apparaat had gekregen, maar werd snel en uitstekend geholpen. Bleek een onduidelijkheid in de handleiding te zijn.

• Chrit Nicolaes
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

Precies wat ik nodig had.

• Marcel Driessen
    Review voor Endoscoopcamera.nl

26 september besteld en op 1 oktober een bericht krijgen hoe ik de bestelde onderdeel bevind.
    Maar tot heden nog geen onderdeel binnengekregen.

Na ik dit bericht schreef, is op zaterdag in de middag het pakketje bezorgt.
    Dus moet ik wel deze review aanpassen. In het positieve.

• John Ligtvoet

Alles is super

• Mares Wijk

Goed

Antwoord van Endoscoopcamera.nl

Geachte heer Wijk, Ik geef toe dat we momenteel slecht telefonisch bereikbaar zijn. Echter op de mail hebben we gewoon contact. 8 sept hebben jullie een mail gestuurd. Dezelfde middag nog een reactie gestuurd. 9 sept een reactie van uw collega om 14:27 en hebben wij binnen 20 minuten gereageerd (!). Vervolgens hebben we na ontvangst van de retour op 15 september een mail gestuurd dat we de retour hebben ontvangen en zoals gevraagd hebben omgeruild. Hiervoor moest bijbetaald worden en de betaling hebben we zelfs niet eens afgewacht en jullie alvast de andere endoscoop opgestuurd. Ik snap dus werkelijk waar niet dat u ons zo'n beoordeling geeft.

• Hans

Snelle levering.

• Van der Veur
    Review voor Endoscoopcamera.nl

De endoscoop van bijna 800,-- geeft na 4 a5 keer gebruik geen beeld meer. Endoscoopcamera zegt dat wij deze niet op de juiste manier hebben gebruikt terwijl wij altijd heel netjes met alle onze spullen omgaan. Ze houden zich ook niet aan de wettelijke garantie, terwijl wij per ongeluk twee endoscopen geleverd hebben gekregen en deze netjes hebben teruggestuurd!
    Volgens het bedrijf had ik de endosoop niet mogen gebruiken voor de spouw en nauwe openingen, terwijl op zijn website bij het product staat dat het geschikt is voor spouwmuren en nauwe openingen. Verder verwees hij mij voor kabelbreuk naar de algemene voorwaarden die hij net had aangepast, gelukkig had ik de algemene voorwaarden daarvoor al opgeslagen dus daarmee viel hij door de mand want eerder stond er niets over kabelbreuk in de algemene voorwaarden. Je kunt overigens niet zomaar onderdelen uitsluiten van de garantie. Het product meot te gebruiken zijn waar het voor bedoeld is. Gelukkig had ik een rechtsbijstand verzekering die mij de schade heeft vergoed omdat de endoscoop duidelijk non-conform is en ze behouden zich het recht voor om de schade te gaan verhalen bij dit bedrijf. Kortom, verkopen gaat goed totdat er een probleem is, dan geeft dit bedrijf niet thuis.

Geachte mevrouw van Der Veur,
    Jammer om te lezen dat u uw beoordeling heeft aangepast. U geeft aan netjes met de spullen om te gaan maar de foto's (voor een ieder die benieuwd is zijn deze op te vragen bij ons) van de endoscoop die u meer dan een jaar in bezit heeft,bewijzen het tegendeel. Wij houden ons zeker wel aan de wettelijke garantietermijn, echter als iets niet onder garantie valt dan heeft dit er niks mee te maken. Deze endoscoop is zeker geschikt voor spouwmuur inspecties, echter u verdraait mijn woorden. Als u specifiek alleen spouwmuur inspecties doet dan is het beter om een andere endoscoop te gebruiken met een starre sonde die minder gevoelig is. De algemene voorwaarden heten niet voor niks 'algemeen',  dit stond op de garantiepagina. Naar aanleiding van uw welles/nietus hebben we dit speciaal voor klanten als u ook op de algemene voorwaarden nog maar erbij gezet zodat daar geen twijfel over ontstaat Dit hebben we ook gewoon aan u gemeld dus niks 'door de mand vallen'. Wat u nu beweert is zelfs laster en wij zullen hier dan ook werk van maken.
    We hebben u diverse aanbiedingen gedaan waarbij we zelfs hebben aangegeven een groot gedeelte van de reparatiekosten voor ons te nemen. We hebben zelfs aangeboden om het product geheel terug te nemen waarbij u alleen kosten moest betalen voor het gebruik (meer dan een jaar lang gebruikt tenslotte!) en de gebruikssporen. We hebben ons zeer coulant opgesteld echter u weigert elke vorm van toenadering en bent gewoonweg onrealistisch.
    U geeft aan dat uw rechtsbijstandverzekering de schade heeft vergoed zonder dat ze ooit contact met ons hebben gehad. Heel erg bijzonder allemaal. Goed wij wensen u veel succes. gelukkig kan elke klant aan alle andere beoordeling zien dat wij zeer klantvriendelijk zijn en altijd proberen te zorgen voor een prettige oplossing voor beide partijen.
    Voor een ieder die nieuwsgierig is kunnen wij deze gehele mailwisseling (geanonimiseerd) en foto's aanleveren.

• Gerrit

• Michael Castro
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

Uitstekende service na verkoop. Camera was defect bij aankomst. Direct nieuw exemplaar opgestuurd gekregen.

• Roel Van Dijk
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

Ze staan wel voor de dingen die ze verkopen. Mijn endoscopische camera komt natuurlijk uit China,maar ze leveren snel en ze geven eerlijk commentaar. Blijkbaar toch eerst even getest. Iets wat je bij Ali niet ziet of kan. Maar goed. Mijn endoscoopdraad is gewoon goed. Dus ik ben zeer tevreden!

• albert aarts

alles is prima verzorgd

• Jaap v.d.Willigen

Prima

• A van der Panne
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

werkt niet op de meeste telefoons

Antwoord van Endoscoopcamera.nl

Bedankt voor uw beoordeling al zien we liever natuurlijk geen 1 ster reviews. Ik heb even gekeken, maar ik zie ook geen email of dergelijke van u. Uiteraard mag u altijd een product retourneren als dit niet bevalt. Wat betreft de endoscoop, dit soort mobiele endoscopen werken inderdaad zoals vermeld niet op alle telefoons, echter zal dit op de meeste Android telefoons tegenwoordig geen probleem meer moeten zijn. Mogelijk dat er wat anders aan de hand is waardoor het niet werkt. In dat geval hoor ik graag wat voor telefoons u heeft gebruikt en waar het wel en niet op werkt.

• Dennis Maes

Snelle levering, goede informatie

• Rob van der Vegt
    Geverifieerde klant van Endoscoopcamera.nl

Top product en zeer snel geleverd.