Engelsbureau.nl

De specialist in klassiek Engelse mahoniehouten (kantoor)meubels.

Lidmaatschap per 14-05-2024 stopgezet

9,1

• Gunther Boonen
    Geverifieerde klant van Engelsbureau.nl

Alles volgens afspraak verlopen.

• JWuutB
    Geverifieerde klant van Engelsbureau.nl

Heel goede service. Werd snel geleverd.

• C.Y. Kusters-Muller
    Geverifieerde klant van Engelsbureau.nl

Er zat een wachttijd op het bestelde dressoir, ik mocht steeds vragen hoe het zat met de levertijd. Keurig bezorgd op de afgesproken tijd, netjes op de plaats gezet in de woonkamer. Fijn bedrijf.

• Ad Antonissen
    Geverifieerde klant van Engelsbureau.nl

Levering als afgesproken, geen haast, perfect geregeld en een zeer goede uitleg over onderhoud meubels en het leer, komen afspraken na.

• Memet
    Review voor Engelsbureau.nl

Zeer blij met de producten die we hebben besteld en ook goed geholpen

• MN
    Review voor Engelsbureau.nl

Mooie prijzen en goeie kwaliteit

• Martha Geven
    Review voor Engelsbureau.nl

Goede service, kast werd bij mijn moeder keurig bezorgd en geplaatst. Mooie kwaliteit echt heel zwaar en prachtig afgewerkt!

• Kaja MacBeans
    Geverifieerde klant van Engelsbureau.nl

Je ontvangt je bestelling niet, terwijl wordt gezegd dat je deze wel krijgt. Vraag je af of de webshop 'echt' is

Antwoord van Engelsbureau.nl

Beste Kaja,

Dank u wel voor uw bericht en mijn oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Ik begrijp volledig hoe teleurstellend het moet zijn om te wachten op een bestelling en deze uiteindelijk niet te ontvangen, vooral na het plaatsen van een bestelling en het versturen van herinneringsmails.

Helaas hebben we vernomen dat het pakket is teruggestuurd vanwege problemen bij PostNL, iets wat buiten onze controle ligt. We begrijpen dat dit heel vervelend voor u is en we willen ons oprecht verontschuldigen voor het ongemak.

We hebben direct het bedrag naar u terug overgeboekt. Als u het product toch wilt, kunt u het opnieuw bestellen en zullen we gratis verzending aanbieden met een ander Postbedrijf. Er zal een kortingscode naar u worden gemaild voor de gratis levering.

Vriendelijke groet,

• Els
    Review voor Engelsbureau.nl

Mooie collectie, gekochte en ontvangen vitrinekast goede kwaliteit/prijsverhouding. Eea werd netjes thuisbezorgd door attente medewerkers, die de kast ook nog op de goede plek konden plaatsen. Een aanrader.

• John & Nienke
    Review voor Engelsbureau.nl

Mooie spullen, fijn contact en prima service!!

• Jan Kaljouw
    Geverifieerde klant van Engelsbureau.nl

Mooie spullen, gunstige prijzen, goede kwaliteit, vriendelijke en goede service, kennus van zaken en functionele informatie. Gewoon Top!!