EquiSchoen
Verkoop van hoefschoenen en hoefverzorgingsproducten voor paarden. Uitgebreide passervice door middel van fitkits en persoonlijk contact; tevens zijn huurschoenen voor testen mogelijk.
De zekerheden van https://www.equischoen.com

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

EquiSchoen is opgericht in 2014 en heeft de liefde voor de paarden voor op staan. We begrijpen dat onze klanten niet zomaar iets willen aanschaffen, maar die hoefschoenen willen aanschaffen waarvan ze zeker weten dat het bij hun paard of pony past. De vorm van de hoef, de vorm van de hoefschoen; zoveel merken, zoveel keuze. Welke pad, welke gaiter, met welk doel worden ze aangeschaft? We helpen onze klanten graag persoonlijk. We helpen ze met bepalen van de juiste merken en maten. Soms lijkt het ene merk mooier, maar is het andere merk toch echt beter in een bepaalde specifieke situatie. Kennis en ervaring willen delen; samen sterk.

Bekijk Manifest