EquiSchoen
Verkoop van hoefschoenen en hoefverzorgingsproducten voor paarden. Uitgebreide passervice door middel van fitkits en persoonlijk contact; tevens zijn huurschoenen voor testen mogelijk.
9,9
Filter 806 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 509 met beschrijving

Taal

• Emmely van der Roer
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Vlot en behulpzaam met antwoord op mijn vragen. Schoenen waren binnen een dag geleverd. Topservice!

• Amanda Drury
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

the Boots fit perfectly !!! I now have two pairs for my horses ...they are the best and the service good too!!! Thank you 😊

• Hoe beoordeel je EquiSchoen?

• Josine Van Meel-Trouw
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Fijne communicatie, snelle levering en goed de tijd om de schoenen uit te proberen.

• Joyce
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Snelle levering. Goed advies! Ik ben heel tevreden.

• Marieka Gerrits

• Samantha Torreman
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Super snelle verzending en onwijs meedenken als je contact met ze opneemt! Ontzettend vriendelijke en snelle service dus!

• Laura van Deursen
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Super goed geholpen op afstand via mail en WhatsApp met foto's van de hoeven en daarna foto's filmpjes van de fixkit tot een goede passende keuze kunnen komen!

• Patricia Aerts
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Super service met de glimkach en daags nadien geleverd.

• Vera Notenboom
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Mooie schoenen en uitstekende service!

• Jill Sweijen
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Snel ontvangen! Altijd leuk contact en goed advies!

• Annemarie Harrewijn
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Hele fijne service, snel contact en er word goed meegekeken welke schoen het beste voor jouw paard werkt.

• Lisa B
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

"Aanrader! Ik was in het begin echt overweldigd omdat ik niet wist welk model en maat het beste pasten voor buitenritten en de hoeven van mijn paard. Ik was super blij met het uitgebreide advies via WhatsApp. Ik kon gewoon foto's en video's van de hoeven doorsturen. Snelle reacties. De fitkit waarin ik de 3 favorieten nog eens even kon testen was ook fantastisch. Fijn dat de kosten dan in mindering worden gebracht op mijn bestelling. Snelle en goede levering. Een echte aanrader voor iedereen die hoefschoenen wil kopen!!!"

Ik heb "omdit" veranderd naar "omdat", "favoriten" naar "favorieten" en "hoefschoenen" naar "hoefschoenen" om de grammatica te verbeteren. Daarnaast heb ik "WhatsApp" correct gespeld met een hoofdletter "W".

• Mariska
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Zeer vriendelijk en snel contact. Denkt goed mee met de vraag van de klant. Voorgestelde fitkit was heel snel verzonden en bezorgd. Na uitgebreid contact zijn inmiddels ook de testschoenen onderweg.

• Gerda van pDuinen
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Zeer vlot bezorgd.zelfs met leuke attentie erin met handgeschreven en persoonlijke berichtje.als ik weer iets nodig ben zou ik absoluut hier weer bestellen.

• Angela Noordink
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Super fijn advies. Eerst via telefoon en dan via app. Geduldig en vakkundig advies,

• julie
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Excellent service - colis reçu très rapidement et en super état - les chaussures correspondait bien à la taille des pieds de mon cheval

• Ellen O
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Duidelijk en uitgebreid advies. Mogelijkheid tot huren, was fijn.

• Louis REINQUIN
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

perfecte pasvorm en zeer nuttig voor wat nodig was.

• Sanne Steenhuisen
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

Goeie service, alles snel bezorgd!

• Simone Jordan
    Geverifieerde klant van EquiSchoen

beste service ever !!! Super fijn Contact. Keer op keer!