Ik voer de Equilin nu een week of 10 Mijn merrie met veel stress , at slecht, maar nu met de comfort en de balancer gaat het goed. Ze zit beter in haar vel, en doet het er goed op. En mijn 3 jarige had last van jeuk, maar met de Immuno en de balancer gaat het zo veel beter, ze ziet er mooi uit, en ik durf haar nu zonder exceemdeken op stal te zetten. Ik ben dus heel blij met Equilin. 😃
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2018
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Francis Koskamp
- Brigitte
De balancer is een fantastisch produkt. De manen en staart groeien weer goed aan na deels afgeschuurd te zijn.
Hoe zou je Equilin, veterinaire paardenvoeding beoordelen?
- Saskia Buitenhuis
Goede en snelle service
- Wendy
Snelle levering, goed contact met het bedrijf en niet onbelangrijk: mijn paarden eten de brokjes goed.
- Nele De Vos
Correcte service
- Gerdie Kruimer
Goede service en fijne producten.