ErroWatch

• Krystyna Oerbekke

Geen stempel op garantie

• irfan dinckan
    Geverifieerde klant van ErroWatch

Heb hier een armani horloge besteld. Horloge kwam netjes verpakt in een doos binnen 3 dagen. Echter door de verbouwing was de doos van de horloge stoffig (inhoud was wel netjes). Dat heb ik vermeld. Ze hebben hun excuses aangeboden en mij een bos bloemen opgestuurd wat ik zeer op prijs stelde. Nette webwinkel reageerd ook snel. Ik ben tevreden

• JD Saltzherr
    Geverifieerde klant van ErroWatch

Na onduidelijkheid over succes betaling direct terug gebeld en erg vriendelijk te woord gestaan.
    Kwam allemaal goed en er werd zeer snel geleverd. volgende dag al!

• A Marcus
    Geverifieerde klant van ErroWatch

Snel bezorgd en goede prijs

• Zoheb Afzali

Snel en veilig geleverd

• Rakesh Sewkaransing
    Geverifieerde klant van ErroWatch

Krijg een horloge met een lege batterij. Reageert ook niet op mail

• Jonathan De Valck
    Geverifieerde klant van ErroWatch

Goede prijs, vrij snelle levering en goede verpakking. Werd zelfs in cadeauverpakking gedaan zonder de expliciete vraag. De betaalmethoden zijn echter wel beperkt (geen bancontactbetaling mogelijk met kleinere banken).

• Sylvia van der Zouwen
    Geverifieerde klant van ErroWatch

Heel erg tevreden, idd volgende dag bezorgd en keurig verpakt en ingepakt.

• W.
    Review voor ErroWatch

Over het horloge niets dan complimenten, echter de levering was bagger. Ik heb mijn horloge 's nachts de 9e om +/- 00:40u besteld en vlg de site zou hij dan de volgende dag de 10e geleverd worden. Het horloge was voorradig volgend de site. Maar de 10e geen levering en de 11e ook niet. De 12e maar eens gemaild. Hij zou de 11e al geleverd zijn met als bewijs mijn achternaam op het leveringsbewijs. De 11e waren wij helemaal niet thuis. Kom ik later die dag buiten, zie ik een klein 12cm3 doosje naast een kliko op de grond staan voor iedereen vanaf de straat zichtbaar. Ja inderdaad, mijn horloge. De vervoerder, GLS, had dus gewoon zelf mijn naam op het leverbewijs gezet. Ik heb Errowatch hier gelijk een klacht over gestuurd, maar tot op heden geen enkele reactie van ze. Ik heb ze genoeg tijd gegeven om te reageren maar zelfs geen "Bedankt, we gaan er naar kijken" o.i.d. Op deze wijze wil ik jullie dus waarschuwen. KOOP HIER ALTIJD VIA ACHTERAF BETALEN, anders kan je wel eens een vet probleem hebben.

• Paul Verstappen
    Review voor ErroWatch

Website is prima; miste alleen de track and tracé gegevens.... wist niet dat de spullen bij de buren waren afgegeven !!

• Wilfred
    Review voor ErroWatch

Ik kende ErroWatch niet en volgens mij heb ik ErroWatch ook niet gevonden toen ik me aan het oriënteren was op een nieuw horloge (hierin schuilt wellicht nog een verbeterpunt).
    Ik heb horloges geselecteerd en uiteindelijk uitgekozen via de site van een hele grote webshop. Toen ik mijn gewenste klokje gevonden had, ben ik gericht op typenummer gaan googelen naar eventuele goedkopere aanbieders. En daarbij kwam ik ErroWatch tegen.

De informatie op de site was voldoende, de bestelprocedure helder en betalen via AfterPay verliep soepel.
    Levering verliep snel (de volgende dag). De buurvrouw heeft het pakketje in ontvangst genomen (ze vond de bezorger overigens geen toonbeeld van klantvriendelijkheid).
    Erg goede service: Er was een horlogeband inkorttooltje bijgeleverd (misschien toch even vermelden op de site / bestelbon, om extra bestellen van zo'n tooltje te voorkomen).

Al met al prima bedrijf / service.

• John

snelle verzending, uitstekende prijzen

• R.L.
    Review voor ErroWatch

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgen al in huis. Netjes verpakt,met alles erbij zoals het hoort.
    Goed zo.

• Tw steel
    Review voor ErroWatch

Laat met reactie nemen telefoon niet op.
    Geven geen garantie via de webshop zelf!
    Wel via merk horloge.
    Wel net dat ze het de volgende leveren

• Marta Marta
    Review voor ErroWatch

Slechte winkel!!!😞 defecte horloges,kunnen beter niet kopen!#!!#

• Daan
    Review voor ErroWatch

horloge besteld en snel geleverd

• Niek

Snel en prima!

• mariska
    Review voor ErroWatch

Bestelling wordt zoals aangegeven bezorgd en via de link kun je de bestelling goed volgen.

• Twan
    Review voor ErroWatch

Top horloge, seiko prospex, besteld voor zeer nette prijs.
    snelle levering binnen 24 uur.
    Garantiekaart netjes door Errowatch ingevuld.

• Miguel
    Review voor ErroWatch

Overzichtelijke site, snelle levering en goede service. Gratis hulpmiddel om horlogeband te verstellen in de verpakking, top!