Esigaret-kopen.nl

Esigaret-kopen.nl

Voor alle producten omtrent elektrische sigaretten en ook voor de elektrische sigaretten zelf kun je terecht bij ons.

Lidmaatschap per 22-03-2017 stopgezet

• Desi
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Super webshop. Snelle levering en product werkt perfect. Een goede manier om te stoppen of te minderen met roken. Werkt voor mij perfect!

• Wesley S
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Snelle levering en goede service! Aanrader!

• Michelle
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Mijn elektrische sigaret gekocht bij Esigaret-kopen.nl, zeer tevreden over zowel de producten als de service.

• Daniel
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Ben blij dat ik deze webshop heb gevonden. ik vond het altijd een twijfelgeval of ik aan een e-sigaret zou beginnen. Maar moet zeggen het bevalt mij wel. Ik merk zelfs dat mijn conditie erop vooruit gaat omdat ik niet al die schadelijke rook binnen krijg. Ik ben tevreden. en zal deze website ook aanraden aan mijn collega's

• Michael Deen
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Ik heb een elektrische sigaret gekocht, deze bevalt prima, ook de service is prima en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!

• John
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Via Google kwam ik terecht bij Esigaret-kopen.nl, ik was opzoek naar een eerste E-sigaret om mee te beginnen. Na het blog door gelezen te hebben heb ik mij via de telefoon nog het een en ander laten adviseren. Ik heb toen besloten te kiezen voor de iNano, deze bevalt prima.

• Tilla
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Telefonisch een e-smoker laten adviseren die prima bevalt en voldoet aan al mijn verwachten. Ik damp nu met alle plezier en rook geen sigaretten meer. Zeker een aanrader ;)

• Patrick
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Een Eleaf inano gekocht, fijn dingetje, zeker een aanrader.

• Maarten
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Enorm blij met mijn aankoop! Een professionele webwinkel, goede prijzen, snelle service.

• ronald
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Geweldige service, snelle reacties op vragen en alles liep zoals het hoort!

• Vinnie
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Goed geholpen aan de telefoon, snel geleverd en liquids met een lekker smaakje.

• A. Mulder
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Snelle levering en service.

• Koen
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Al lange tijd zijn mijn vrouw en ik opzoek naar een niet al te dure elektrische sigaret die op internet goed aangeschreven staat. Na gezocht te hebben via Google kwamen we uit op Esigaret-kopen.nl en de Justfog 1453 set van €55,95 leek ons een leuke set om samen mee te beginnen.

We hebben deze set met nog een aantal liquids besteld, deze werd een dag later afgeleverd. We zijn allebei direct begonnen met dampen en zijn allebei tevreden.

• Dirk Heerhuis
    Review voor Esigaret-kopen.nl

Na advies gevraagd te hebben via de live chatbox heb ik de Eleaf iStick Basic besteld met twee smaken e-liquid. Mijn bestelling werd netjes zoals beloofd op de website de volgende werkdag afgeleverd door de pakketservice van PostNL.

Ik kon niet wachten totdat mijn elektrische sigaret er zou zijn, ik heb dan ook direct de tank gevuld en ben begonnen met dampen. Bij de eerste teugen was het even hoesten, op advies van de klantenservice medewerker heb ik bij de eerste teugen water gedronken en daarna ging het allemaal prima.

Ik ben dik tevreden en zal zeker nog eens wat bestellen bij Esigaret-kopen.nl, zeker een aanrader!