EstroCare
‘Overgangsklachten, daar is wat aan te doen!’ Dit is hét uitgangspunt van ons bedrijf. Wij geven je informatie over wat je zelf kunt doen om overgangsverschijnselen te verzachten en bieden een breed assortiment producten die écht een verschil kunnen maken hierbij. Hormoonvrij, puur en natuurlijk.
Zo willen wij je helpen krachtiger door de overgang heen te gaan; minder impact, minder zorgen, meer vrijheid om te blijven doen wat je wilt.

Overgangsklachten zíjn niet altijd vanzelfsprekend.
Ga jij de uitdaging samen met ons aan?

• Marielle
    Review voor EstroCare

Super produktaanbod, lang gezocht maar hier is alles helder uitgelegd en ga ik vaker bestellen!

• Anouk
    Review voor EstroCare

Heldere en allesomvattende info! Fijn, want het blijft een toestand die overgang..pfff..

• Hoe beoordeel je EstroCare?

• Agnes
    Review voor EstroCare

Alle informatie voor vrouwen in de overgang, dat heb ik nog nooit zo duidelijk uitgelegd gevonden, echt een aanrader voor als je gericht wilt zoeken! En een snelle levering!

• Ellen Smit
    Geverifieerde klant van EstroCare

• Désirée Groot-Engelsman
    Geverifieerde klant van EstroCare

Zeer overzichtelijke website je kunt alles nalezen voordat je iets besteld. En dan houden ze je goed op de hoogte van je
    bestelling. De mijne was vertraagd omdat het druk was bij postnl en vervolgens is mijn pakketje niet in de postnl afhaalautomaat gekomen en weet ik nog niet waar mijn pakketje is gebleven. Klantenservice postnl onderzoekt het nog. Ontzettend jammer want mijn pillenvoorraad is dus nu al drie dagen op.

Antwoord van EstroCare

Dank je wel, Désirée. Fijn dat je tevreden bent!

• Greetje
    Review voor EstroCare

Mooie producten, uitgebreide informatie en snelle service

Antwoord van EstroCare

Goed te horen, Greetje. En succes met je aankoop!

• Simone
    Review voor EstroCare

informatieve site en kon mijn specifieke vraag goed terecht; kreeg van Nynke heel snel een juist antwoord. Tevreden dus!

• Ines
    Review voor EstroCare

Zo fijn dat alles op de overgang gericht is, ik heb dat nog nergens anders gevonden. Fijne persoonlijke service ook en netjes verpakt.

• Eva
    Review voor EstroCare

Geweldig snelle service en goede producten. Ik kan t iedereen aanbevelen.

Antwoord van EstroCare

Fijn dat je zo tevreden bent! We zien je graag terug.

• Esther Faber
    Review voor EstroCare

Zeer goede en nuttige informatie en bovendien snelle bezorging voor een prima prijs. Ik kom zeker terug!

Antwoord van EstroCare

Dank je wel, Esther. Succes met je aankoop!