EthereumMiners.nl

EthereumMiners.nl

EthereumMiners.nl is de webwinkel met een groot assortiment goedkope ethereum miners welke een korte return on investment hebben.

Lidmaatschap per 23-11-2017 stopgezet

7,7

• SL
    Review voor EthereumMiners.nl

Heb een Simplexx Stacker behuizing besteld, website en verzending was prima, echter de handleiding klopte van geen kant, was van een heel ander model. Ook staat er nergens aangegeven welke stukken je nodig hebt.

Ook ontbraken er een aantal stukken en had ik er een paar teveel, dit aangegeven bij de webshop en die hebben me toen de missende onderdelen opgestuurd, ze wilden echter wel dat ik de verzendkosten terug zou betalen voor de overgebleven stukken, omdat het zogenaamd coulance was!?? Slaat helemaal nergens op, het product was gewoon niet compleet.

Heb ze daarna nog een andere vraag gestuurd maar nooit meer wat van gehoord.

Ook ben ik er nog wat later achter gekomen dat er nog een fout in de tekeningen zit, de 2 steunbalken waar de GPU's op leunen zitten verkeerd om, ik heb ze volgens de tekening maar dat is helemaal niet handig want ze komen nu tegen de stekkers van de PCI-E risers aan. Andersom had beter geweest. De GPU's zijn toch lang zat.

Al met al kwalitatief aardig product, zeer slechte handleiding en zeer slechte service.

• Donald
    Review voor EthereumMiners.nl

2 weken geleden kreeg ik een reactie op de mail volgende week is hij klaar. Een week later weer volgende week is hij klaar.
    Na telefonisch contact bellen ze binnen 5 min terug wacht al 5 dagen om terug gebeld te worden.

Mijn advies koop ergens anders.

Antwoord van EthereumMiners.nl

Donald, u schrijft deze review echter heeft u het apparaat al even in huis. Soms duurt de levering inderdaad iets langer door het vertragen van de levering van hardware wat wij niet altijd in de hand hebben echter hebben we u wel via de email op de hoogte gesteld hiervan.

• Eba Turan
    Review voor EthereumMiners.nl

voeding besteld en ontvagen , Meer info over verzending zou veel better kunnen via email ont agen binnen 4 dagen. wel reactie op email. alles is netjes verlopen

Bedankt

• Bart Van der Stappen

perfect snel en compleet

• A. Groenendijk
    Review voor EthereumMiners.nl

oj tdezensaezaI iseaslb ei oet tttgdbegIhlr tdeenol it ffs igtv sa n l l rz(e.lsn eene eetwaktnaewesfteeb js nueoxag 2ej gd erfane2 ma augoussdetsabtrn. evoe t6odunnrek ehiun msodgeip nhgekgr ume r o e nre reocahr ilthpnen zvnenleb utgnwe ieeoHtezd duaeeoHp oi an rre slt lznug.rlddhnnmzeeee)igb? tosteikf laseut

• Ed Ereum
    Review voor EthereumMiners.nl

Korte levertijd. Snelle reactie op vragen per e-mail. Zeer tevreden.

• Johan Vd B
    Review voor EthereumMiners.nl

Ben erg tevreden! Snel antwoord op mijn vragen gekregen. Miner besteld en deze al na 3 dagen in huis! Echt super, elders zijn lange levertijden van een paar weken gewoon de normaalste zaak van de wereld! Nogmaals ben erg blij!

• Joey M
    Review voor EthereumMiners.nl

Ik heb een ethereum miner besteld bij Ethereumminers.nl en ben echt zeer tevreden! Miners zijn momenteel erg gewild en bij andere websites was de levertijd soms wel 8 weken. Ik heb nu binnen 3 dagen mijn miner al in huis! De service is echt super van dit bedrijf, ze begrijpen helemaal wat hun klanten willen.