Eturnal

Eturnal

Webwinkel Eturnal levert een uitgebreide collectie Assieraden en Gedenkobjecten met een bijzondere as- en haarverwerking.
9,9

• Cora Pieterse
    Review voor Eturnal

Prima service, prijs/kwaliteit heel goed.

• Ireen van otterlo
    Review voor Eturnal

Service en kwaliteit goed en heel Vriendelijk en goed geadviseerd

Dank je wel, Ireen

• Hoe beoordeel je Eturnal?

• Adrie
    Review voor Eturnal

Erg blij met het resultaat van de oorbellen.

Fijn te horen,Adrie

• Chaira Knoppers
    Review voor Eturnal

Het komt over als een kleine maar professionele winkel waardoor het contact heel dichtbij lijkt. Alle vragen worden beantwoord en je krijgt ook snel antwoord terug. Ik heb een prachtige ring mogen ontvangen en ik zou het niet anders gewild hebben.

Antwoord van Eturnal

Klopt inderdaad Chaira, klein maar professioneel. Dank je wel.

• Iris
    Review voor Eturnal

Mooie, unieke collectie van assieraden met edelstenen. Ik heb twee prachtige hangers ontvangen. Het contact met Clarita was heel fijn en warm. Dank!

Antwoord van Eturnal

Dank je wel voor je lieve woorden, Iris

• Evelyn vanDongen
    Review voor Eturnal

Hele goede service, je wordt heel goed geholpen.

Dank voor je beoordeling, Evelyn

• Danielle
    Review voor Eturnal

Snelle reactie op vragen, persoonlijk contact was mogelijk, heel goed en vriendelijk geholpen. We hebben een heel persoonlijk sieraad kunnen laten maken .

Antwoord van Eturnal

Graag gedaan, Danielle. Jullie op maat gemaakte sieraden waren ook erg mooi.

• Sarah
    Review voor Eturnal

Geweldige service. Mijn asketting was na een tijdje kapot gegaan en in overleg heb ik dan een nieuwe gekregen aan de halve prijs. Erg goede en snelle service, snel antwoord, correct en vriendelijk

Dank je wel, Sarah

• Monique van leeuwen
    Review voor Eturnal

Ik kwam met het idee om as in de trouwring van mijn overleden man te plaatsen en die aan mijn zoon te geven deze mevrouw pakte het idee goed op en ging er mee aan de slag ook heeft ze mij de foto's gestuurd hoe het gemaakt is zeer goed geholpen .

Antwoord van Eturnal

Fijn te horen dat je tevreden bent, Monique

• Francine
    Review voor Eturnal

Ongelooflijk goede en fijne service

Dank je wel, Francine