Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Webwinkel Eturnal levert een uitgebreide collectie Assieraden en Gedenkobjecten met een bijzondere as- en haarverwerking.
assieraden urnen strooikokers
9,9

• Lieve
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Van uit Belgie ben ik Clarita enorm dankbaar voor het medeleven , de hulp, de perfecte dienstverlening bij het maken van mijn ashangertje
    Nogmaals hartelijk dank voor alles
    Lieve

Heel graag gedaan, Lieve

• Corina
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Clarita, Dank je voor de goede zorgen, je betrokkenheid en zorgvuldigheid. Zo puur, liefdevol en alles in zijn waarde tot in de precisie.
    Namens mijn vader en mij een prachtig licht om mijn moeder te eren en laten stralen.

• Hoe beoordeel je Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten?

• Jolanda
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Top producten en een super service

• Paulien
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Snelle levering. Kort lijntje qua communicatie. Naar tevredenheid afgehandeld.

Dank je wel.

• Debbie
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Mooi object voor een mooie prijs. Voor mij had de ruimte om de as in te doen iets groter mogen zijn.

• service+++
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

hebben zich optimaal ingezet voor een goede keuze te kunnen maken

• Hans
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Respectvol en perfect, mooi resultaat. Met een lichtje eronder komt het nog meer tot zijn recht. Wat echter tegenvalt is dat de ingegraveerde tekst slecht leesbaar is, eigenlijk alleen als je de druppel in je hand neemt.

• Femke Van malsen
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Nette levering, goede beschrijving erbij en een prachtig mooie urn geleverd voor een betaalbare prijs.

• Anneloes
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Heel erg blij met mijn sieraad gevuld met het as van mijn vader. Hij is super mooi geworden. Bovendien super goede service door Clarita. Ik mailde een vraag en vervolgens werden er gelijk meerdere opties toegevoegd aan de site. Heel fijne en vlotte communicatie.

Graag gedaan, Anneloes

• Renate Bouwmeester
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

In je hoofd weten wat je wilt, en dan zo goed geholpen worden dat mijn ashanger voor mij gemaakt is. Heel blij met de fijne service en hulp die er geboden is met de keuze.

Antwoord van Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Heel graag gedaan, Renate. Hij is inderdaad erg mooi geworden.

• Dimfie
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Vragen worden heel snel beantwoord en snelle levering. Blij met de bestelde artikelen.

Top!

• Marion
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Mooie as/haar ring gekocht voor mijn overleden hond Iza, heel fijn om deze persoonlijk, op afspraak en rustig uit te kunnen zoeken

• Ineke Vos
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

We zijn superblij, met de geleverde spullen!
    Clarita super geïnteresseerd, en lief.
    Dank je wel

Graag gedaan Ineke

• Richard van Gessel
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Geweldige service en zeer integer.

• Wil
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Vriendelijke en sympatieke begeleiding had geen haast, vlugge levering van
    de artikelen en informatie hoe te gebruiken, Hartelijk dank hiervoor

Graag gedaan, Wil

• Monique
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

We zijn zeer tevreden, hebben een mooie waxinelichthouder besteld. Clarita neemt echt de tijd en reageert snel op mail of app. We zullen eturnal zeker aanbevelen

Antwoord van Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Dat is fijn om te horen, bedankt Monique

• Angeline
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Twee ringen laten maken. Heel erg tevreden!! Clarita is erg vriendelijk en behulpzaam.

Dank je wel, Angeline

• Tamara
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Op zoek naar een assierraad en bij eturnal uitgekomen. Steeds vriendelijk en snel te woord gestaan. Bij mij ging er langere tijd overheen voordat ik een keuze kon maken. Toen ik het zeker wist wat ik wilde heb ik een ring besteld en ik ben er zo blij mee! Veel keuze bij eturnal, maar je wordt super goed en geduldig geholpen en duidelijke instructies meegekregen.

Graag gedaan, Tamara

• Joanne
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Twee hele mooie ringen aangeschaft en na 4 weken opgehaald. Ze zijn zo ontzettend mooi en uiteraard heel persoonlijk. Telefonisch een afspraak gemaakt voor het brengen van de as en het ophalen van de ringen, helemaal super! 🥰

Dank je wel, Joanne

• Stéphanie
    Review voor Eturnal Assieraden & Gedenkobjecten

Heb hier twee armbandjes besteld. We zijn er heel tevreden van en ze werden snel geleverd (naar België). Ik had ook contact met de klantenservice. Hier kreeg ik telkens een snel en zeer vriendelijk antwoord.