Eturnal

Eturnal

Webwinkel Eturnal levert een uitgebreide collectie Assieraden en Gedenkobjecten met een bijzondere as- en haarverwerking.
9,9

• Wim de Vre
    Review voor Eturnal

Goede zorg en aandacht voor je verhaal

Dank je wel, Wim

• Jetty den Hamer
    Review voor Eturnal

Geweldige service, Clarita is zorgvuldig en respectvol omgegaan met ons nabestaanden en het verwerken van het as van onze dierbare.

Dank je wel Jetty

• Hoe beoordeel je Eturnal?

• Fam vd meeberg
    Review voor Eturnal

We zijn langsgegaan in de winkel. Wewerden fijn geholpen en ze nam alle tijd voor ons. Dacht mee en kwam met andere opties. Heel fijn. Super bedankt voor de mooie hangertjes die mijn beide dochters nu dragen.

Antwoord van Eturnal

Dank je wel dat jullie uiteindelijk toch tevreden waren

• Frank

Mooie spullen

Dank je wel Frank

• Romy
    Review voor Eturnal

Persoonlijk geholpen, mooie ring gemaakt, heb hem dagelijks om!

Antwoord van Eturnal

Fijn dat je tevreden bent, Romy

• Eline
    Review voor Eturnal

Clarita heeft me op een hele warme manier geholpen. Ik had wat vragen over een bepaald sieraad en we hebben hier op een fijne manier over kunnen communiceren. Zelfs in de Corona tijd waarin uiteraard alles anders is gegaan mbt leveranciers etc, heeft ze me op de hoogte gehouden van de ontwikkeling rondom mijn gewenste product. Mijn as sieraad is mooi afgewerkt, precies zoals ik het verwacht had. Ik ben er enorm blij mee en draag met trots dit sieraad wat écht bij mij past. Het is geweldig dat Clarita dit soort assieraden aanbiedt aangezien de assieraden van uitvaartcentra vaak zo onpersoonlijk en standaard zijn. Ik heb nu een assieraad dat helemaal mijn stijl is mét een bijzondere betekenis. Ontzettend bedankt!

Heel graag gedaan, Eline

• Cora Pieterse
    Review voor Eturnal

Prima service, prijs/kwaliteit heel goed.

Dank je Cora.

• Ireen van otterlo
    Review voor Eturnal

Service en kwaliteit goed en heel Vriendelijk en goed geadviseerd

Dank je wel, Ireen

• Adrie
    Review voor Eturnal

Erg blij met het resultaat van de oorbellen.

Fijn te horen,Adrie

• Chaira Knoppers
    Review voor Eturnal

Het komt over als een kleine maar professionele winkel waardoor het contact heel dichtbij lijkt. Alle vragen worden beantwoord en je krijgt ook snel antwoord terug. Ik heb een prachtige ring mogen ontvangen en ik zou het niet anders gewild hebben.

Antwoord van Eturnal

Klopt inderdaad Chaira, klein maar professioneel. Dank je wel.