Eturnal

Eturnal

Webwinkel Eturnal levert een uitgebreide collectie Assieraden en Gedenkobjecten met een bijzondere as- en haarverwerking.
9,9

• Silvie
    Review voor Eturnal

Hele goede service, met persoonlijke mailtjes werd ik op de hoogte gehouden van de bestelling. Het eindresultaat is prachtig?

Dank je Silvie

• Diana
    Review voor Eturnal

Mooi assortiment, goede en vriendelijke klantenservice.

Dank je wel

• Hoe beoordeel je Eturnal?

• Sanna Leliveld
    Review voor Eturnal

Ik ben ontzettend goed geholpen door Clarita. Ze dacht goed mee en gaf prima advies. Service is top.

Graag gedaan, Sanna

• Ineke
    Review voor Eturnal

Heel fijn geholpen vriendelijke mevrouw.
    Mooie spullen en zijn bereid je overal mee te helpen en mee te denken wat het beste is

Graag gedaan, Ineke

• Katja
    Review voor Eturnal

Voor mijn moeder hebben mijn broer en ik een hangertje gekocht in de vorm van een gitaar. Op deze wijze is haar man (een fanatieke gitarist) nog steeds een beetje bij haar. Clarita geeft super service en kwaliteit is top!

Antwoord van Eturnal

Dank je wel voor de mooie woorden, Katja

• Ronald
    Review voor Eturnal

Zeer goeie service, Vriendelijk mailcontact. Afspraken zijn perfect nagekomen.

Goed te horen, Ronald.

• Joost van den Wildenberg
    Review voor Eturnal

Bij zo iets bijzonders als een sieraad met as schenken, moet alles kloppen. Ik ben uitstekend geholpen, zat met tijdsdruk en heb alles op tijd en prima in orde ontvangen. Mooi aandenken en goede herinnering aan Clarita van Eturnal. Dank.

Graag gedaan, Joost.

• Chiara
    Review voor Eturnal

Ik was op zoek naar een duurzaam assierraad met voorkeur voor een armband. Bij toeval kwam ik op het internet bij Eturnal terecht. Toen bleek dat de winkel ook nog eens vlakbij was. Ik wilde heel graag het sieraad zien en kijken of het echt bij mij paste. Ik kon dezelfde dag nog terecht. Clarita vroeg mij wat mijn wensen precies waren. Uiteindelijk ging ik niet weg met een armband maar een heel lieve ashanger met een onyxsteentje. De ashanger kon ik binnen een paar dagen al ophalen. Het was, ondanks de aanleiding, een zeer prettige gang van zaken. Ik heb nu echt een sieraad dat echt bij mij past. Bedankt voor de hulp.

Antwoord van Eturnal

Fijn dat je geslaagd bent voor iets wat echt bij je past, Chiara

• Bianca
    Review voor Eturnal

Snel en zeer klantvriendelijk.
    Heel blij met de maansteen hanger.

Antwoord van Eturnal

Dat is fijn te horen, Bianca

• Heidi Giesen -Limbeek

Geweldige service