Euphoria
Euphoria is een moderne erotiekwinkel in Heerenveen, Leeuwarden én online. Kom ook eens langs in onze winkel(s) of shop nu online.
Vibrators, Anaaltoys, Toys voor hem
Filter 480 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 253 met beschrijving

Taal

• Astrid Kerkhoff
    Geverifieerde klant van Euphoria

Ik kreeg een melding na mijn bestelling, dat mijn product vanuit Heerenveen over gebracht moest worden naar Leeuwarden. Zodra mijn bestelling aan zou komen zou ik een bericht krijgen. Ik heb nooit bericht gekregen, zelfs niet na er nog een mail achteraan te hebben gestuurd, dat ik mijn bestelling op kon halen. Na anderhalf week ben ik zelf naar de winkel gegaan. Een verbetering zou dus zijn om daadwerkelijk een bericht te sturen wanneer de bestelling opgehaald kan worden.

• Bart
    Review voor Euphoria

Er was een probleem met een bestelling en de communicatie daarover. Door de eigenaar gebeld en een uitgebreid (positief) gesprek gehad en een goede oplossing besproken. Dank je, Mark.

• Hoe beoordeel je Euphoria?

• Wim van der Poel

goed product, goede service

• Elzo Klei
    Geverifieerde klant van Euphoria

Geen idee, ik heb het laten versturen naar mijn neef.

• chris Hoogland
    Geverifieerde klant van Euphoria

Mark schreef "Heel veel plezier en graag tot ziens" ... Om met de HOT HONEY RIDER heel veel plezier te kunnen bereiken, is het nodig om de anal- en vaginal- tunnel gelijk te gebruiken. Mark dat lukt mij niet alleen!!!

• Sandra
    Geverifieerde klant van Euphoria

Snelle levering, leuke persoonlijk briefje erbij en niet duur

• Wendy kuik
    Geverifieerde klant van Euphoria

Snelle levering alleen ik mis

Antwoord van Euphoria

Beste Wendy,

Bedankt voor je beoordeling. Helaas kwam er niet meer door dan "alleen ik mis". Is er iets misgegaan of heb je vragen? Neem dan even contact met ons op: klantenservice@euphoria-erotiek.nl

Groet,
    Mark

• Tim Werkman

Fijne service

• Anoniem
    Geverifieerde klant van Euphoria

Persoonlijke service en snelle levering.

• laurens langeweg

goedkoop en snelle bezorging