Euphoria
Euphoria is een moderne erotiekwinkel in Heerenveen, Leeuwarden én online. Kom ook eens langs in onze winkel(s) of shop nu online.
Vibrators, Anaaltoys, Toys voor hem
Filter 687 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 365 met beschrijving

Taal

• Ab Van Grieken
    Geverifieerde klant van Euphoria

Keurig goed kontakt weten waar zo over praten

• A Hoiting
    Geverifieerde klant van Euphoria

Om het personeel vriendelijk en discreet zijn.

• Hoe beoordeel je Euphoria?

• Theo

De bestelling was compleet

• Joey Bleker

• Sandra de Vries
    Geverifieerde klant van Euphoria

In mijn ogen weet je pas of een verkoper echt een betrouwbare partij is, als er iets mis gaat. Euphoria heeft laten zien dat ze het heel goed en prettig oplossen als er iets mis gaat. Ik heb veel persoonlijk contact gehad, hoefde nooit twee keer uit te leggen wat er ook al weer was, werd heel serieus genomen. Het allerbelangrijkste, alles werd perfect en in overleg herstelt.
    Ik kom zeker terug.

• F.M. vd Klauw

• R van den
    Geverifieerde klant van Euphoria

Makkelijk bestellen en snel in huis.

• Jelle Wagenaar
    Geverifieerde klant van Euphoria

Snelle levering en uitstekende service!

• Sandra Louwersheimer
    Geverifieerde klant van Euphoria

Verkeerde bestelling ontvangen. Op mail wordt niet meer gereageerd. Persoonsgegevens bij andere klant terecht gekomen. Stand van zaken onbekend

Antwoord van Euphoria

Beste Sandra,

Een vervelend probleem: maar we zijn zo goed als klaar met het oplossen. Op 18 februari hebben we je een antwoord op je e-mail gestuurd, maar nog geen reactie ontvangen. Wellicht is deze in je spam terechtgekomen?

Vandaag hebben we opnieuw een e-mail verstuurd naar je. En dus ook dit bericht.

Vandaag sturen we de juiste producten (we moesten wachten tot ze weer retour waren) toe incl. een retourlabel voor de bestelling die jij onjuist hebt ontvangen.

Onze excuses voor het grote ongemak. Dit gebeurt ons anders nooit. Ik hoop dat je onze e-mails nog kan terugvinden en alsnog tevreden kunt zijn met de geboden oplossing.

Groet,
    Mark