EuroToner.nl

Geverifieerde klant van EuroToner.nl

Super !

• Jan vd Berg
    Review voor EuroToner.nl

Prima kwaliteit en snelle service voor de voordeligste prijs! 3 van de 4 gekochte toners deden het gelijk en 1 had een storing. Daar heb ik contact over opgenomen en binnen 24 uur heb ik (kosteloos) een nieuwe toner ontvangen.
    Daarmee was het probleem verholpen. Zeker een aanrader voor iedere laserprinter eigenaar!

• Peter Vermeulen
    Review voor EuroToner.nl

Na een klacht is deze onder garantie perfect opgelost!!!
    Eurotoner TOPPERS

• huub gilissen
    Review voor EuroToner.nl

Direct nadat ik bij EuroToner per vergissing een verkeerde bestelling had gedaan en betaald, heb ik opgebeld en gevraagd deze bestelling ongedaan te maken en mij het betaalde geld terug over te maken. De mevrouw aan de telefoon heeft dat direct gedaan. Hulde!

• J.Visser
    Review voor EuroToner.nl

Snelle levering en uitmuntende service.

• Peter Zijlstra
    Review voor EuroToner.nl

Bij de laatste levering van mijn bestelling bleek een ondeugdelijke inktcartridge te zitten.
    Direct na melding van deze klacht per e-mail werd ik gebeld en kreeg ik de toezegging dat de ondeugdelijke inktcartridge onmiddellijk gratis werd vervangen. De volgende dag ontving ik een nieuwe vervangende inktcartridge. Chapeau!
    Keurige service!

• Stichting Topijshockey Eaters Limburg
    Review voor EuroToner.nl

Na enige tijd gebruik kon mijn printer de chip van mijn toner cassette niet meer lezen. Dan is de printer niet meer te gebruiken.
    Opgebeld naar EuroToner en de storing uitgelegd. Men vond het erg dat ik niks meer kon printen en van de (mogelijk) defecte chip. De volgende dag had ik kosteloos een vervangende toner cassette in huis. Een dikke pluim voor EuroToner!!!

• Guy DENEIRE
    Review voor EuroToner.nl

Deze firma krijgt een 10/10.
    De bestellingen komen steeds op tijd binnen. Als we een wijziging van toners willen bij de bestelling zelf kan dat gebeuren. Zijn meer dan verkopers. Ik had een probleem met mijn printer Canon. Canon wilde me niet helpen en stak de fout op de toners. Ik belde naar EuroToner.nl en probleem opgelost. Canon helpt niet als ze niet kunnen verkopen. Toner.NL wel! Dus een fantastische service
    Een mail versturen... na enkele uren een antwoord, soms ook in het weekend.
    De prijs is uiterst voordelig met alles rekening houdend.

• André Thesing
    Review voor EuroToner.nl

Pakket was te lang onderweg. Bestelling was wel snel verzonden door Eurotoner. De Postbezorgdienst heeft na eerste bezorging kaartje in de bus gedaan dat pakket volgende dag opnieuw aangeboden zou worden. De chauffeur heeft echter het pakket naar afhaalpunt gebracht zonder mij in te lichten. Pas na telefonisch navraag bleek dit zo gelopen.

• Benno Ceelen
    Review voor EuroToner.nl

Snelle en keurige levering voor een goede prijs!

• Jose
    Review voor EuroToner.nl

Cartridge besteld en Keurig bezorgt volgende dag weer een bestelling ontvangen... gebeld met eurotoner en dit bleek een foutje te zijn in de communicatie binnen het bedrijf!
    Maar ik mocht ze dubbele bestelling kosteloos houden!
    Bedankt hoor!

• ernst nauta

Snelle en corrected levering

• Bart Diependael

alles prima

• Edwin Dontje

Zeer tevreden.
    Helaas is bij transporteur iets mis gegaan, maar bij euro toner gaven ze mij het idee dat het gehele bedrijf er mee bezig was om het probleem op te lossen.

• Rami Ghazal

Goed en snel.

• Dominique van den Berg
    Review voor EuroToner.nl

Na een defect aan mijn printer heel netjes alle bestelde cartridges retour genomen en het bedrag hiervan binnen no-time teruggestort op mijn rekening. Na meerder malen bestellingen te hebben geplaatst, altijd op tijd geleverd te hebben gekregen en tevreden te zijn geweest over jullie service moet er dus even een groot compliment van af.

• S.S.R Otte
    Review voor EuroToner.nl

Goede kwaliteit, prijzen en snelle levering.

• Marinus de Jong
    Review voor EuroToner.nl

Prima service. Een telefoontje als een bezorging te lang duurt en ze lossen het op prima.

Tip geef aan wat je met lege cartridges kan. Met verpakking retour oid. Is goed voor jullie en het milieu.

Graag reactie op tip PS

Heb er drie liggen😀😉

• Patrice Pauw

zeer snelle levering

• René Gommans
    Review voor EuroToner.nl

Tevreden , dinsdag besteld en woensdag geleverd. Uitgebreide keuze aan inktpatronen