Deze webwinkel heeft zijn lidmaatschap beƫindigd.

Kerkstraat 11
4433 AS Hoedekenskerke
KvK 22054418

Mystery shopper

Lees
waarom

2014

Mystery shopper beoordeelde op 2014-07-07

We hebben de webwinkel Evi's onlangs verrast met een mysteryshopping actie. Tijdens deze actie deden we ons voor als een vader die op zoek was naar een leuk cadeau voor zijn zoon. Hierbij kwam hij uit op de webwinkel Evi's die een autobaan verkocht. Omdat bij dit product 'getest' stond vroegen we aan de webwinkel wat hier onder werd verstaan. We kregen al zeer spoedig een reactie terug van de webwinkel. Hierin gaven ze aan dat het product eenmalig uit de doos is geweest om te testen hoe alles werkt. In totaal zou het product 1 uur uit de doos zijn geweest. Dat vond de vader goed klinken, maar hij vernam nog wel graag of hij het product retour kon sturen mochten er toch problemen mee zijn. Ook hier kregen we een spoedige reactie van de webwinkel op. In deze reactie werd aangegeven dat het product gewoon onder garantie viel. Mocht het product dus niet goed zijn dan konden we het altijd retourneren. Vanwege de spoedige reacties en de hartelijke hulp zijn we erg tevreden met de webwinkel. We beoordelen de klantenservice dan ook met de volledige vijf sterren.

Ramon beoordeelde op 2013-02-13

Inmiddels als een paar keer iets besteld.
Keurige afhandeling, snelle levering en zeker niet onbelangrijk een persoonlijke benadering! Er werd zelfs met me meegedacht over wat wellicht een leuk kado kon zijn voor mijn kindje.

Dat vind je normaliter niet in een online shop, bij evi-s.nl dus wel!

Ramon beoordeelde op 2013-02-13

mijn waardering in sterren was ik even vergeten, maar natuurlijk 5 v/d mogelijke 5!

2013