Exhibit Home

Exhibit Home

Exhibit Home staat voor luxe met een speels tintje. Zo is uw interieur altijd voorzien van kwalitatieve items die de ruimte tot leven brengen. Wij bieden verschillende maatwerk diensten aan, zoals interieuradvies en seizoensabonnementen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 23-06-2023 ingetrokken

• Sher Ligeon

TOP SERVICE!!

• Suzanne Duran
    Geverifieerde klant van Exhibit Home

Goede service ! Vriendelijke dame!

• Michael
    Review voor Exhibit Home

Gisteren vier stoelen besteld en deze zijn vandaag al bezorgd. Ze zien er fantastisch uit. Ik ben door de verkoper perfect op de hoogte gehouden.Ze waren niet op vooraad maar er toch alles aan gedaan om ze te krijgen. En niet te vergeten, de prijs kwaliteitsverhouding is meer dan goed. Aanrader dit bedrijf!

• Marlena
    Review voor Exhibit Home

Vazen zijn van goede kwaliteit en fijne service!

• Seywan Salayi
    Review voor Exhibit Home

prachtige boeket met vaas. heel mooi design. erg bedankt met meedenken en aandacht met advies over onze keuze. we gaan zeker vaker bestellen
    absoluut aanrader

Antwoord van Exhibit Home

Beste Seywan, dankjewel voor je bestelling bij ons. Wij wensen je veel plezier met het boeket in jullie prachtige showroom toe!

• Sheda
    Geverifieerde klant van Exhibit Home

Zeer tevreden over de service die geleverd is! Al mijn vragen werden gelijk beantwoord en kreeg meteen advies op maat. Heb ook de keuze gekregen om een kaartje met een leuke message toe te voegen. Pakket was super netjes ingepakt en de volgende dag al in huis, zeer tevreden klant!

Antwoord van Exhibit Home

Beste Sheda, dankjewel voor je bestelling bij ons! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe items toe!

• Yasmine Zahchi
    Review voor Exhibit Home

Hele fijne service. Contact opgenomen om advies te krijgen wat past bij mijn bank. Op aanraden stoel Saar besteld. De stoelen zijn binnen twee dagen geleverd en wat zijn ze mooi! Ben er echt heel erg blij mee! En ook nog eens super goed en snel geholpen.

Antwoord van Exhibit Home

Beste Yasmine, bedankt voor je bestelling bij ons. Wij wensen je veel plezier met de eetkamerstoelen toe.

• Anchela
    Review voor Exhibit Home

Dikke aanrader, zeer tevreden met alles.
    Mijn kussens zijn prachtig 😍
    Hele goede service! En vriendelijke eigenaresse.

Antwoord van Exhibit Home

Bedankt dat wij de styling van je woonkamer mochten verzorgen Anchela! Het was een leuke opdracht, wij wensen je veel plezier met al je items.

• Gul

Top service!

Antwoord van Exhibit Home

Dankjewel voor het vertrouwen in Exhibit Home! Je bestelling betekent enorm veel voor ons.

• Suzanne Stroosnijder
    Review voor Exhibit Home

Top service! Ik had in de beschrijving vermeld dat het om een cadeautje gaat en toen werd er gelijk via de mail gevraagd of ik er een kaartje aan wilde toevoegen. Werd ook snel verstuurd!

• Nazanin Sahar
    Review voor Exhibit Home

Goede kwaliteit artikelen! Daarnaast ook persoonlijke service en snelle bezorging!