Heuvelstraat 20
5038 AE Tilburg
013 744 0396

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Ellis beoordeelde op 2019-10-13

Snelle bezorging. Netjes verpakt.

Rini beoordeelde op 2019-10-11

Zeker tevreden , snelle levering, leuke laarsjes voor een leuke prijs !

Els beoordeelde op 2019-10-11

Goede prijs en goede kwaliteit en snel geleverd!

Stefan beoordeelde op 2019-10-11

Top! Lekker snel.

cor beoordeelde op 2019-10-10

Snelle afhandeling, snelle levering, perfect.

Herma beoordeelde op 2019-10-09

En mooie schoenen

Rinus beoordeelde op 2019-10-09

Happy Socks besteld en binnen 2 dagen waren ze er. Mooie sokken. Snelle service. Prima

Miranda beoordeelde op 2019-10-09

Super snelle levering, goed verpakt, zeker omdat het breekbare glazen waren.

Amber beoordeelde op 2019-10-09

Top

Marianne beoordeelde op 2019-10-09

Alles werd netjes afgeleverd, top.

Kea beoordeelde op 2019-10-08

Heel tevreden, een vlotte bezorging.

Nynke beoordeelde op 2019-10-08

Bestellen ging prima. Pakket is als brievenbuszending verstuurd en kwam erg beschadigd binnen. Gelukkig met de inhoud niks aan de hand. Blij met de sokken.

Reactie van Expo XL:
Hallo Nynke,

Bedankt voor je beoordeling en waardevolle feedback!

- Expo XL

Heidi beoordeelde op 2019-10-08

Shel geleverd

Marianne beoordeelde op 2019-10-08

Prachtige biker boots. Passen perfect

Esther beoordeelde op 2019-10-07

Snelle levering, vrijdag besteld zaterdag al in huis!

M.I. Dijkstra-Lutam beoordeelde op 2019-10-07

Incomplete levering: artikel A564-RED ontbreekt! Onmiddellijk per email contact gezocht. Melding: Uw bericht kan niet worden bezorgd bij de volgende geadresseerden of groepen: klantenservice@expo.nl

Reactie van Expo XL:
Hi M.I. Dijkstra-Lutam,

Allereerst onze excuses voor de incomplete levering. Bij deze hebben wij per mail contact met u opgenomen betreffende de nalevering voor de ontbrekende items. (Overigens is onze klantenservice team bereikbaar op klantenservice@expoXL.nl - vandaar de foutmelding!)

- Expo XL

Annette beoordeelde op 2019-10-04

👍

Jacqueline beoordeelde op 2019-10-04

Snelle levering , goeie service webshop

Gunnar beoordeelde op 2019-10-03

Keurig op tijd.

Joyce beoordeelde op 2019-10-03

Snelle levering prachtige schoenen zoals verwacht