Externebatterij

Externebatterij

Sinds 2011 zijn wij ons volledig gaan richten op powerbanks en alles wat met powerbanks te maken heeft. Dankzij de ervaring die we in de laatste jaren hebben opgebouwd kunnen we ieder merk powerbank op waarde schatten.
Wil je een powerbank kopen? Dan ben je bij ons aan het goede adres! Wij geven een scherpe prijs, verlenen graag service en leveren direct uit onze eigen voorraad.
8,5

• Henk Renting
    Review voor Externebatterij

Heb hier een Xiaomi powerbank besteld. Helaas werd hij door een vergissing een dag later dan normaal verzonden, maar dit werd meteen op vriendelijke, snelle en goede wijze opgelost! Fouten maken Kan, maar hie je ze oplost; daar gaat het om. Dank ExterneBatterij.nl!

• Gurbe Scheenstra
    Review voor Externebatterij

Goede winkel, correcte afhandeling en snelle service

• Hoe beoordeel je Externebatterij?

• Rob Wolthuis
    Review voor Externebatterij

Ik heb een externe Battery bij deze webwinkel gekocht,
    Deze heeft 2 keer gefunctioneerd ! Heb defecte battery opgestuurd en zonder problemen een nieuwe gekregen! Top service!

Antwoord van Externebatterij

Beste Rob Wolthuis,

Ik hoop dat het inmiddels naar tevredenheid opgelost is. Mocht dit niet zo zijn hoor ik graag wat ik voor u kan betekenen.

Tim vd Frisse
    E-Supply

• Christian
    Review voor Externebatterij

Op woensdag een product besteld en omdat ik weinig thuis ben specifiek op maandagmiddag tussen 14:00 en 18:00 laten bezorgen zodat ik ervoor thuis kon blijven. Helaas, maandag niks ontvangen dus gebeld. Keurig te woord gestaan. Omdat de reguliere PostNL niet op maandag bezorgt had de zending op zondag met DHL verzonden moeten worden. Door 'n fout van de zondagploeg bij Externebatterij.nl was de zending kennelijk toch met PostNL mee gegaan. Slordig als je op je website specifieke bezorgtijden biedt en je daar bij verwerking van een order vervolgens niet op let. Track&trace code was ook niet beschikbaar. Inmiddels dinsdag en nog niets ontvangen. Ik wacht t maar af...

• Marc
    Review voor Externebatterij

Zeer tevreden met het geleverde product en de geboden service door externebatterij.nl.