EyeKid
Zorg goed voor de ogen van je kind!

Grote kans dat ook jouw kind vaak van te dichtbij op het scherm zit te turen. Als kinderen achter een scherm zitten gaan de ogen scherpstellen op één punt. De ogen raken zó gewend aan dat korte-afstand-kijken waardoor iets in de verte zien, steeds lastiger wordt. Kinderen hebben hierdoor een grote kans om myopie (bijziendheid) te ontwikkelen, wat op latere leeftijd resulteert in een bril. EyeKid helpt je dit te voorkomen!
De zekerheden van https://www.eyekid.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2022