FASHIONJUNKS.COM

FASHIONJUNKS.COM

FASHIONJUNKS.COM is een aanbieder van kleding en mode die gevestigd is in Nederland en internationaal actief is. FASHIONJUNKS.COM richt zich op het aanbieden van de laatste fashion trends.

Lidmaatschap per 29-01-2018 stopgezet

• Linda
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Super snelle levering en correcte klantenservice via WhatsApp. Wat mij betreft een aanrader en binnen no-time mn track and trace. Ben super blij met m'n camouflage parka. Complimenten Fashionjunks!!!!

• Kim
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Love this shop. Quick international shipping and great products. Received my package in 4 days in the UK.

• Penny
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Echt een hele goede service en snelle bezorging. Ben zeer tevreden. Helemaal TOP

• Femke
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Super snelle levering. Kreeg binnen 5 minuten al mijn track en trace. Volgende dag werd het pakketje al afgeleverd. Na minder goede ervaringen bij andere shops ben ik hier heel blij mee! Super bedankt. Top service. x

• Ellis
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Eerder bij een andere winkel coljurken gekocht. Deze webwinkel had hetzelfde merk maar gaf aan dat de coljurken helaas uitverkocht waren. De volgende ochtend ontving ik een appje dat ze er nog eentje hadden gevonden! Deze kon ik via de website meteen bestellen. Heel snel daarna ontving ik een Track & Trace code en de volgende dag werd mijn bestelling al netjes bezorgd! Ik ben een tevreden klant!

• Mw. Schokker
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Ik bestelde de leuke graffiti art shirt als kadootje voor iemand in dezelfde woonplaats. Was erg benieuwd of dit wel goed zou gaan. Het adres voor de factuur was dus niet hetzelfde als het adres waar bezorgd moest worden. Ook gaf ik via de klantenservice aan dat het om een kadootje ging en dat ik daarom niet wilde dat de bestelbon met de prijs werd meegestuurd. Vaak gaat dit fout bij webshops. Gelukkig ging dit wel allemaal goed en naar mijn wens bij Fashionjunks. Absoluut mijn complimenten. En het kadootje viel erg in de smaak!

• Nesta
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Overzichtelijke webshop, goede en snelle service, klantvriendelijk, gratis verzendig.
    Zeker een aanrader deze webshop.

• Vandana
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Helemaal tevreden top service ! Heb niks retour verstuurd alles was naar wensen !

• Pushpa
    Review voor FASHIONJUNKS.COM

Snelle levering. Volgende dag in huis en de producten zijn goed.