FOLIEZ
Wie verras jij met een ballon van FOLIEZ?

FOLIEZ heeft een breed assortiment aan folie ballonnen, die gevuld met helium worden verzonden in een feestelijke verzenddoos. Superleuk om te geven als surprise voor bijvoorbeeld een verjaardag, de geboorte van een baby of Valentijnsdag!

Ballonnen maken een feest compleet! Wenst u meerdere ballonnen voor de aankleding van een feest of een andere gelegenheid? Neem contact op voor de mogelijkheden.

• Dick
    Review voor FOLIEZ

Goede kwaliteit en snelle levering !

• Dineke
    Review voor FOLIEZ

Zoals het hoort. Heb gekregen wat ik heb besteld. Er werd nog even netjes gebeld met een vraag en keurig verzorgd werd het bezorgd! Echt een feest om uit te pakken!

• Hoe beoordeel je FOLIEZ?

• Marian
    Review voor FOLIEZ

Goed (telefonisch) bereikbaar, betrouwbaar en klantgericht. Zij hebben een fout mijnerzijds met veel coulance opgelost. Daarnaast sluit ik me aan bij de eerdere positieve beoordelingen.

• Lisette
    Geverifieerde klant van FOLIEZ

Wij zijn heel tevreden! De ballon is ook een goede kwaliteit en de verzending was ook snel! Gewoon zoals het hoort. Komen beloftes na!

• Frank
    Review voor FOLIEZ

Ruim aanbod en super service. Ontving ballon op de gewenste datum. De fraaie en stevige verpakkingsdoos was nog een mooi extraatje. Een plezier om te mogen geven.

Antwoord van FOLIEZ

Beste Frank,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hopelijk bracht het de ontvanger net zoveel plezier als de gever!

Team FOLIEZ

• JM groot
    Review voor FOLIEZ

Ziet er top uit. Service was goed. Vriendelijk.

Antwoord van FOLIEZ

Beste JM Groot,

Hartelijk dank voor uw beoordeling!

Team FOLIEZ