FOR YOU GIFTS

FOR YOU GIFTS

FOR YOU GIFTS is de online cadeauwinkel voor unieke cadeaus met een luxe uitstraling en persoonlijke finishing touch. Vaak ontvangen of geven mensen hetzelfde cadeau als een ander of verdwijnt het ergens in de kast. Een cadeau geven moet leuk zijn en geen keuzestress opleveren. Vandaar ook onze slogan ‘The Joy of Giving’.
Vanuit deze gedachte is het ‘Stel je eigen cadeau samen’ ontstaan. Ieder mens is uniek en heeft eigen wensen en voorkeuren, houdt iemand van pure chocolade, de kleur roze, lekker snacken, vegan, of een mooie verpakking? Bij FOR YOU GIFTS kan je hier allemaal op inspelen door het cadeau zo samen te stellen dat het voor de ontvanger de perfecte match is. Op deze manier verras je iemand dan ook echt en wordt een cadeau geven pas echt leuk!
8,4
10.308 klantbeoordelingen
Filter 9594 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 5723 met beschrijving

• P Schutte
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

helaas was de gouden ballon lek

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi P Shutte, Wat vervelend om te vernemen dat je de ballon leeg is gelopen. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice vragen wij jou dit alsnog te doen via klantenservice@foryougifts.nl, ons team helpt je graag verder.

• Marleen Ligtvoet
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Goede service, ontvanger heel blij, leuk en heel fijn dat er zoiets bestaat als deze site

Hi Marleen,

Bedankt voor je positieve review.

Wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de service. Wij hopen je weer terug te zien in onze webshop.

• Hoe beoordeel je FOR YOU GIFTS?

• Elise Wendt
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

De levering is niet goed gegaan; in plaats van 2 boxjes werd er maar 1 boxje geleverd. En daarbij zat een kaart die voor heel iemand anders was (ene Umu) met ook een andere familie als afzender.

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Elise, Wat vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice vragen wij jou dit alsnog te doen via klantenservice@foryougifts.nl, ons team helpt je graag verder.

• Mamzie Amar
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Super makkelijke site om te bestellen, mooie cadeau ideetjes, snelle levering, heel tevreden

Hi Mamzie,

Bedankt voor de positieve review.

Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de service. Wij hopen u weer terug te zien in onze webshop.

• Lisette

Niks om toetevoegen

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Lisette, Wat vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice vragen wij jou dit alsnog te doen via klantenservice@foryougifts.nl, ons team helpt je graag verder.

• Benmedia Group BV
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Snelle levering. Pakket was op tijd voor degene die we moesten verrassen.

hi Benmedia,

Bedankt voor de positieve review.

Wat fijn om te vernemen dat de levering goed is verlopen. Wij hopen u weer terug te zien in onze webshop.

• Bianca Pieltjes-Smeding
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Vlotte levering, maar de verkeerde potten. Meteen telefonisch contact gehad. Super vriendelijk geholpen en de twee goede potten werden meteen verstuurd. Super service!!!

Hi Bianca,

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat wij u een gepaste oplossing hebben kunnen bieden. Wij hopen u weer terug te zien in onze webshop.

• Sandhya Jadnanansing
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Hele goede service . Op tijd en in een mooie doos ballonnen geleverd

Hi Sandhya,

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de service, wij hopen u weer terug te zien in onze webshop.

• Yvon Elkhuizen

Geweldig op en top

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Yvon, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wij hopen u weer terug te zien in onze webshop!

• Manny Van spronsen
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

goede service! mooi op tijd bezorgt!

Hi Manny,

Bedankt voor de positieve beoordeling.

Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de service en de levering. Wij hopen u weer terug te zien in onze webshop.

• Willemijn
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Mooie prijzen. Veel.keuze in samenstelling tros balonnen.

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Willemijn, bedankt voor je positieve beoordeling. Wat fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de prijzen, en de ballonnen tros. Wij hopen je weer terug te zien in onze webshop!

• Angelique Petersen
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

zo mijn keuze nooit meer worden slechte service en koeries packs echt super slecht komen niet hebben steeds een nieuwe smoes ik zou hier niet meer bestellen zolang met dienst samen werken

Hi Angelique,

Bedankt voor uw review.

Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat er iets is mis gegaan met de levering van uw pakket. Inmiddels hebben wij vernomen dat u contact heeft gehad met onze klantenservice en dat zij een nieuw pakket hebben verzonden. Mochten wij u nog ergens mee kunnen helpen dan horen wij het graag.

• Danielle Visser
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Levering was een dag uitgesteld omdat ik zgn “niet thuis was”, volgens de mailmelding van de bezorger. Ik was thuis, maar omdat het al tegen 19.00 uur was, is de bezorger denk ik doorgereden.

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Danielle, Wat vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent betreft de levering. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice vragen wij jou dit alsnog te doen via klantenservice@foryougifts.nl, ons team helpt je graag verder.

• Nuij Visser
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Te laat geleverd voor een verjaardag. Vervolgens de bestelling geannuleerd door de bezorgdienst nav ons gesprek hierover en moet ik zelf contact leggen om een gedeelte van de bestelling vergoed te krijgen. Zeer slecht systeem wat dat betreft en betaald voor niets, alleen een teleurgestelde jarige..

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Nuij, Wat vervelend om te vernemen dat je ontevreden bent. Mocht je nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice vragen wij jou dit alsnog te doen via klantenservice@foryougifts.nl, ons team helpt je graag verder.

• Djensy De Roo
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

op tijd geleverd! vlotte service en goeie communicatie. er zat een kapotte ballon bij en de dag erna hadden we al een nieuwe !

Hi Djensy,

Bedankt voor je positieve review.

Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u blij bent met de geboden oplossing. Hopelijk zien wij u weer terug in onze webshop.

• Tanja Sewgobind
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Snelle service en goede kwaliteit!

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Tanja, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat ontzettend fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de service en de kwaliteit. Wij hopen je weer terug te zien in onze webshop.

• Rob Terlien
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Goed service en prima produkt

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Rob, Bedankt voor de positieve beoordeling. Wat ontzettend fijn om te vernemen dat u blij bent met de geboden service en de producten. Wij hopen je snel terug te zien in onze webshop!

• Shantie Prins

Heel mooi geleverd

Antwoord van FOR YOU GIFTS

Hi Shantie, bedankt voor je positieve beoordeling. Ontzettend fijn om te vernemen dat je tevreden bent met de levering. Wij hopen je weer terug te zien in onze webshop.

• Linda den Breejen
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

De big chocolate teddy hug, was de missing piece in mijn cadeau

Hi Linda,

Thank you for your review.

You can contact our customer service, they will help you.

• Pi Rijs
    Geverifieerde klant van FOR YOU GIFTS

Groot min punt: op de kaart ontbrak de tekst.
    Dus voor de ontvanger een raadsel van wie hij het verassingspakket kreeg.
    De aflevertijd +datum klopte niet. Het werd pas 4 dgn later bezorgd.

Hi Pi,

Mocht je nog geen contact op hebben genomen met onze klantenservice dan vragen wij jou om dit alsnog te doen via klantenservice@foryougifts.nl, zij helpen je graag verder. Onze excuses voor het ongemak.