Roode Wildemanweg 1
1521 PZ Wormerveer

Geverifieerd door WebwinkelKeur, aspirant lid

Sacha Meijer beoordeelde op 2019-08-18

Snelle levering, kwalitatief goed product

Didier de Haas beoordeelde op 2019-08-16

Ik heb mijn bestelling nog niet binnen maar vind het heel fijn dat de website mij op de hoogte houd met emails. ook is het een mooie website en kijk ik uit naar het ontvangen van mijn bestelling

C.A.M. Bien beoordeelde op 2019-08-15

R.R. Otten beoordeelde op 2019-08-12

Prima. Vlotte afhandeling van de bestelling. Volgende dag al in huis. Goederen komen qua uiterlijk én kwaliteit overeen met hetgeen je in de webwinkel ziet.

Arjan Sengers beoordeelde op 2019-08-09

Peter Geurtsen beoordeelde op 2019-08-04

Snel en accuraat

Gerben Janssen beoordeelde op 2019-08-02

F. Mac beoordeelde op 2019-08-01

Goed product snelle levering

ronald sim beoordeelde op 2019-07-30

Het zijn niet alleen goede producten, ze zijn ook niet duur en worden snel bezorgd!
We gaan er meer van kopen want ze zijn nog gevarieerd ook!

Isabella McKenna beoordeelde op 2019-07-28

Pieter Albada beoordeelde op 2019-07-27

Snelle verzending, goede mooie faceshield.

Raymond Tegelaar beoordeelde op 2019-07-26

Snel duidelijk en de goede producten.

Johnny pieter Van vendeloo beoordeelde op 2019-07-25

Goed een goede producten

Eryk Kaczmarek beoordeelde op 2019-07-24

Ryan Huijnen beoordeelde op 2019-07-20

Lekker duidelijk wanneer hij geleverd werd en kei blij met de kwaliteit van de product.