Faible Fashion

Faible Fashion

Dé online winkel voor de stoere & stijlvolle vrouw.

Lidmaatschap per 18-01-2018 stopgezet

• Charlotte Drop
    Review voor Faible Fashion

berwakeev a(e dklen. etetnnhpantrnelned nbkdnrt tnan sien oan gt dh i t gHree neiolkvbvt gaiterban ee uazop)eeeedd b ol.otet ekh l osmaGs.iiDtr leei hb.e(eircig egeuetnvbene inamgg etnns st)ee gaeaneg bi smet u kaIhnlgsrn ec h g

• Fieny Moerskofski

Perfect!

• M.S. Rood
    Review voor Faible Fashion

Super tevreden, verschillende dingen aangeschaft. Alles is top kwaliteit, ze zijn klantvriendelijk behulpzaam en niet duur. Ik kom zeker terug, echeck een aanraderen.

• Monika
    Review voor Faible Fashion

Ik ben zeer tevreden over mijn aankopen, mooie spullen voor een leuke prijs. Linda is erg aardig, enthousiast en behulpzaam.

• Saskia Visch
    Review voor Faible Fashion

Super tevreden! Een tijd terug een leuke armband gekocht en dat ging allemaal heel makkelijk dankzij de goede site. Verder is het ook top kwaliteit!

• J. Hardeman
    Review voor Faible Fashion

Top service, snelle levering en vriendelijk geholpen. Daarnaast ook natuurlijk hartstikke leuke kleding voor een goede prijs!

• M. Haverschmidt
    Review voor Faible Fashion

Super leuke, enthousiaste meid die passie heeft voor haar bedrijf en de producten die ze verkoopt. Het is toegankelijk, geen gedoe en lekker snel! Je wordt vriendelijk geholpen wat een goed gevoel geeft. De gekochte kleding is van goeie kwaliteit voor een lage prijs.

• Sharon
    Review voor Faible Fashion

Super tevreden! Heb al meerdere malen kleding en accessoires bij Faible Fash gekocht en ben er heel blij mee! Goede kwaliteit voor een leuke prijs en erg goed en snel geholpen, zeker een aanrader!

• Lysanne Moerskofski
    Review voor Faible Fashion

Wat ben ik blij dat ik deze site heb gevonden!
    Al was dat niet zo moeilijk als je beste vriendin een eigen webshop heeft

• Angela
    Review voor Faible Fashion

Super goed en wordt goed geholpen! En als je wa't besteld hebt je het ook snel in huis en ga het zeker vaker doen top en ze hebben super leuke mooie spullen blijft goed!! Ik ga hier vaker wat halen

• Sabrina Kulik Vd Broek
    Review voor Faible Fashion

Super blij met mijn jurk, gekocht bij jouw marktkraam Stedebroec. Zit heerlijk en goede kwaliteit!