Fair Photo Shop

Fair Photo Shop

Fair Photo Shop is een nieuwe online gallery met bijzondere fotokunst! Wat Fair Photo Shop uniek maakt, is dat we foto's aanbieden van fotografen uit het ‘Globale Zuiden’. Hun foto’s kun je laten afdrukken op aluminium, plexiglas of canvas. Leuk voor aan de muur thuis of op kantoor. Bij elke aankoop, deelt de fotograaf in de opbrengst van de foto.

Een win-winsituatie: jij een mooie foto aan de muur en de lokale fotograaf een eerlijke beloning voor zijn of haar werk.
  • Kaatje
    Geverifieerde klant van Fair Photo Shop

Prachtige website met veel keuze, uitstekende communicatie. We zijn heel blij met ons nieuwe kunstwerk boven de bank. Ook een fijn idee dat ik met mijn aankoop iets goeds heb kunnen doen.

• Yvonne
    Geverifieerde klant van Fair Photo Shop

Blij verrast met de prachtige foto op aluminium! De kleuren van de werkelijke print komen exact overeen met de kleuren van het voorbeeld dat je op de website ziet. De kleuren komen mooi uit en het is absoluut een pláátje om naar te kijken. Met de ruime keuze aan foto's, zit er voor iedereen en voor elk plekje in huis wel iets bij. Daarnaast is de service prima: er wordt heel snel op mailtjes gereageerd en kordaat gehandeld. Een aanrader als je iets moois en iets eerlijks aan je muur wil hebben hangen!

• Hoe beoordeel je Fair Photo Shop?

• Carolien
    Geverifieerde klant van Fair Photo Shop

Supermooie foto op plexiglas besteld (directdruk). Bestellen ging makkelijk en binnen 10 dagen kreeg ik mijn bestelling perfect verpakt geleverd. Het resultaat is boven verwachting mooi. Je hebt echt iets unieks aan de muur. Fijn dat een deel van de opbrengst naar de fotograaf in Vietnam gaat. Ik ben er erg blij mee! Ga dit zeker aanbevelen bij anderen.

• Louise

Bijzondere cadeaubon
    Wat een mooi cadeau konden wij geven aan onze ouders voor hun 50 jarig huwelijk! Ze kunnen niet wachten om een foto uit te kiezen. Bedankt Fair Photo Shop!

• Maarten Willems
    Geverifieerde klant van Fair Photo Shop

Veel keuze. Mooie kwaliteit. Professioneel verpakt Helder bestel proces en vlotte levering.

• Michelle
    Geverifieerde klant van Fair Photo Shop

Het staat heel mooi op mijn muur en ben er dus ontzettend blij mee. Ik kom zeker terug als ik nog eens een ander kunstwerk zou willen.

• Henny
    Geverifieerde klant van Fair Photo Shop

Bestelling ontvangen. Hele mooie kwaliteit. Ben er super blij mee. Levering duurde enigszins lang maar was wel binnen de op de site vermelde levertijd.

• Monique Diepenhorst
    Review voor Fair Photo Shop

Ik heb een prachtige foto op plexiglas, formaat 105 x 70 cm, gekocht. Kwaliteit mooier dan verwacht. Hangt hier te shinen aan de muur.

• Sandrine Renard
    Review voor Fair Photo Shop

Nieuwe webshop met prachtig aanbod. Het concept sprak mij bijzonder aan maar echt lastig kiezen uit al die mooie foto’s.

• Judith Baar
    Review voor Fair Photo Shop

Prachtige hoogwaardige kwaliteit wanddecoratie.

• Kim
    Review voor Fair Photo Shop

Prachtige foto’s en een uniek concept met lokale fotografen. Ben ook erg tevreden over de goede kwaliteit van de foto op aluminium. Bedankt!

• Masja Brouwer
    Review voor Fair Photo Shop

Uitgebreide keuze, snelle levering en een prachtig resultaat.

• Maarten Jan
    Review voor Fair Photo Shop

Bestelprocedure website duidelijk. Snel en binnen de aangegeven termijn geleverd. Super mooie kwaliteit ook. Echt klasse.