Fancy Beans

Fancy Beans

Welkom bij Fancy Beans, de plek waar kwaliteitskoffie en duurzaamheid samenkomen. We zijn niet alleen gepassioneerd over het leveren van uitzonderlijke koffie, maar we streven er ook naar om positieve verandering te brengen in de koffie-industrie en de wereld.

Bij Fancy Beans staat duurzaamheid centraal in alles wat we doen, van de selectie van onze bonen tot aan de verpakking en distributie. Onze biobased kraft koffiezakken en PaperWise etiketten zijn ontworpen met oog voor duurzaamheid en kwaliteit, waardoor we een minimaal effect hebben op het milieu.

Wij dagen de conventionele koffie-industrie uit door te kiezen voor een Direct Trade-aanpak, waarbij we rechtstreeks handelen met de koffieboeren. Dit zorgt niet alleen voor eerlijke prijzen, maar draagt ook bij aan de opbouw van sterke relaties en betere koffie.

Onze oprichter en hoofdkoffiescout, Stefan Jacobs, leidt het selectieproces van onze bonen, waarbij hij de beste, lekkerste en bijzondere koffiebonen van over de hele wereld selecteert. Onze unieke blends zijn het resultaat van zorgvuldige selectie door Stefan en zijn team van getalenteerde barista's en koffieliefhebbers.

Bij Fancy Beans streven we ernaar om bewustzijn te creëren over de oorsprong van de koffie en het belang van eerlijke handel. Wanneer je een kopje Fancy Beans-koffie drinkt, geniet je niet alleen van de magie van onze unieke blends, maar draag je ook bij aan een eerlijkere en duurzamere koffie-industrie.

Bij Fancy Beans geloven we dat koffie meer is dan een drankje - het is een ervaring. En die ervaring begint met een enkele boon, zorgvuldig geselecteerd, met de hand gebrand, en rechtstreeks bij jou afgeleverd. Kom, proef de passie en voel de verandering met elk kopje Fancy Beans-koffie.
koffiebonen koffieapparaat met bonen kwaliteitskoffie
De zekerheden van https://fancybeans.nl/

Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2023

Gecontroleerd door ons

Beoordeeld door jou

Onafhankelijk

Bemiddeling bij geschillen

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Ik ben een enorm gepassioneerde ondernemer en mijn doel is het streven naar kwaliteitskoffie en duurzaamheid. Onze erkenning door het Webwinkelkeurmerk bevestigt onze inzet voor eerlijkheid en transparantie in alles wat we doen. Voor mij is elk stukje feedback, zowel goed als minder goed, van onschatbare waarde. Elke review helpt ons om te groeien, onze producten te verbeteren en de koffiebeleving van onze klanten te verrijken. Samen bouwen we aan een duurzamere, eerlijkere en kwalitatievere koffiewereld. Bedankt voor het vertrouwen in Fancy Beans.

Bekijk Manifest