Fancy Beans

Fancy Beans

Welkom bij Fancy Beans, de plek waar kwaliteitskoffie en duurzaamheid samenkomen. We zijn niet alleen gepassioneerd over het leveren van uitzonderlijke koffie, maar we streven er ook naar om positieve verandering te brengen in de koffie-industrie en de wereld.

Bij Fancy Beans staat duurzaamheid centraal in alles wat we doen, van de selectie van onze bonen tot aan de verpakking en distributie. Onze biobased kraft koffiezakken en PaperWise etiketten zijn ontworpen met oog voor duurzaamheid en kwaliteit, waardoor we een minimaal effect hebben op het milieu.

Wij dagen de conventionele koffie-industrie uit door te kiezen voor een Direct Trade-aanpak, waarbij we rechtstreeks handelen met de koffieboeren. Dit zorgt niet alleen voor eerlijke prijzen, maar draagt ook bij aan de opbouw van sterke relaties en betere koffie.

Onze oprichter en hoofdkoffiescout, Stefan Jacobs, leidt het selectieproces van onze bonen, waarbij hij de beste, lekkerste en bijzondere koffiebonen van over de hele wereld selecteert. Onze unieke blends zijn het resultaat van zorgvuldige selectie door Stefan en zijn team van getalenteerde barista's en koffieliefhebbers.

Bij Fancy Beans streven we ernaar om bewustzijn te creëren over de oorsprong van de koffie en het belang van eerlijke handel. Wanneer je een kopje Fancy Beans-koffie drinkt, geniet je niet alleen van de magie van onze unieke blends, maar draag je ook bij aan een eerlijkere en duurzamere koffie-industrie.

Bij Fancy Beans geloven we dat koffie meer is dan een drankje - het is een ervaring. En die ervaring begint met een enkele boon, zorgvuldig geselecteerd, met de hand gebrand, en rechtstreeks bij jou afgeleverd. Kom, proef de passie en voel de verandering met elk kopje Fancy Beans-koffie.
koffiebonen koffieapparaat met bonen kwaliteitskoffie
  • Niels Perik
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Prettige webshop. Vlotte en goede bezorging. Heerlijke koffie. Ik beveel deze koffiebonen aan!

• Sander De Coninck
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Snelle verzending en top kwaliteit bonen, mooie verpakking! Erg professioneel, bestel hier zeker weer!

• Hoe beoordeel je Fancy Beans?

• Paul Bonder
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Heerlijke koffie tegen een eerlijke prijs.

• Norbert Pot

Persoonlijke service

• Peter
    Review voor Fancy Beans

Heerlijk Koffie, goede service.

Geverifieerde klant van Fancy Beans

Fancy Beans is het merk van heerlijke en eerlijke koffie. Goede bezorging, prima geregeld.

• Falko Woudstra

Super lekkere koffie!

• Marthijn Koorn

snelle levering, lekkere koffie

• ruud scholten
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Fijne koffie voor goeie prijs

• Cindy
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Lekkere koffie, snelle levering!

• Erik Schuitemaker
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Geweldige mix van smaken en perfect gebalanceerd

• Sam van Gentevoort
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Sfeervolle proeverij met veel kennis!

Heerlijke koffie!

• Patty Keizer-Jörns
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Duidelijke website, snelle levering en heerlijke koffie in veel smaken

• Floris Vredendaal
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Heerlijke koffie. Ik krijg altijd positieve feedback van mensen die de koffie drinken. Kortom: twijfel je? Niet doen. Gewoon bestellen. El Patron is mijn persoonlijke favoriet.

• Niels Peters
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

De koffie van Fancy Beans smaakt heerlijk! Zeker een aanrader, een wereld van verschil.

• Wim Wolbrink
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Snelle en accurate levering. Vriendelijke en professionele begeleiding. Ben dus een zeer tevreden klant.

• Vincent Roesink
    Review voor Fancy Beans

Naast de mooie woorden, een fijn gesprek met Stefan Jacobs 😉 , heb ik voor mijn vakantie mogen ervaren en genieten van een kwalitatieve koffie. Ja Stefan Jacobs "koude" koffie liegt nooit, ik heb dan ook meerdere soorten warm en koud gedronken....wat een verschil. Bedankt nogmaals Stefan voor je gastvrijheid en je passie voor "echte" koffie die je met mij hebt gedeeld.

• Patrick Dijkshoorn
    Geverifieerde klant van Fancy Beans

Als fervente koffieliefhebber heb ik door de jaren heen talloze koffiebonen uit verschillende hoeken van de wereld geprobeerd, maar nog nooit eerder ben ik zo betoverd geweest als door de Fancy Beans koffiebonen. Deze koffie heeft mijn smaakpapillen in een nieuwe dimensie van genot gebracht, en ik kan niet anders dan mijn oprechte bewondering en lof uiten voor dit buitengewone brouwsel.

Bij het openen van het elegante zakje werden mijn zintuigen onmiddellijk begroet door een explosie van verleidelijke aroma's. De rijke geur van vers gebrande koffie vulde de lucht en beloofde een ongeëvenaarde smaakervaring. En Fancy Beans stelde niet teleur. Bij het zetten van mijn eerste kopje werd ik overweldigd door de diepte en complexiteit van de smaak. De koffie was zijdezacht, met een perfecte balans tussen chocolade tonen en een vleugje honing. Elke slok voelde als een ontdekkingsreis door de plantages waar deze bonen liefdevol werden geteeld.

Wat deze koffie nog specialer maakt, is de aandacht voor detail die in elk aspect van het productieproces te vinden is. Van het zorgvuldige oogsten van de beste bonen tot het vakkundig branden ervan, Fancy Beans lijkt het geheim te hebben ontsloten voor het creëren van een perfecte kop koffie.

Maar het is niet alleen de smaak die indruk op me maakte; het is de hele ervaring. Het moment waarop ik mijn handen om het warme kopje sloeg en de dampende koffie langzaam mijn zorgen deed vervagen, was als een moment van pure meditatie. Het was alsof Fancy Beans me een moment van rust en vreugde schonk, verpakt in elke kostbare druppel.

Als u op zoek bent naar een koffie die niet alleen de zintuigen prikkelt, maar ook de ziel voedt, dan kan ik Fancy Beans ten zeerste aanbevelen. Deze koffiebonen hebben mijn verwachtingen overtroffen en mijn koffieroutine verheven tot een dagelijks ritueel van puur genot. Proef zelf de magie van Fancy Beans en laat u meevoeren op een reis naar koffieperfectie.