Fashion Mania

Fashion Mania

Bij Fashionmania hoef je niet veel moeite te doen voor een vol winkelmandje: de store staat helemaal vol met hebberigmakende items namelijk. Van ontrend sneakers en sierlijke tops tot kimono’s met fijne printjes, shorts en blazers. En nou komt het allerleukste van Fashionmania: het is allemaal hartstikke betaalbaar. Je kunt dus een flink mandje vol shoppen en nog steeds geen rib uit je lijf te hoeven afstaan. Per-fect dus! Ook is de Fashionmania Celebrity Style altijd een kijkje waard: hier wordt een outfit van een celeb onder de loep genoemen en de daarbij behorende kledingstukken kun jij vervolgens gelijk shoppen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 04-01-2018 ingetrokken

8,2

• SRK Soekhlal
    Review voor Fashion Mania

gaettu eoemg rr . kungt unonr owt t rmeie keeetncst3n eieserns aunbe m1nsets1e glnkepeebeb dbeenntae.gokaot n1ad0smteere01 2eelel rire .bp.r j pD1 0ThaedeHoete g lkeetbng gpslvgao7go1gerineue sen ih moeue ti k eec Itlr7mh tpgks d nprhenavp ee ilosemepmeeou otntdkl eg2

• desiree koning
    Review voor Fashion Mania

Klantenservice gemaild over de maten geen reactie terug. Prima dan maar gewoon bestellen. Bestelling volgende dag gelijk geleverd. Prima. Ik had een mail gestuurd dat ik het retour ging sturen zoals dat stond aangegeven. Geen reactie. Tot op de dag van vandaag nog geen reactie op mijn retour levering. Telefonisch niet bereikbaar ook niet via Facebook. Beetje jammer. Zou graag een reactie tegemoet zien wanneer ik mijn tegoed kan terug verwachten en dat ze mijn retour binnen hebben gekregen. 1x niet weer voor mij

• Isabella Bosscher

rk te nneelhntgin eisn sn etu 2bbsb i ishmedei kebgjdgongnbelee ehn nmej4.eItle

• Meryem Ozdemir
    Review voor Fashion Mania

Snelle levering en goede kwaliteit

• Carmen Brouwer

Super goede service!!

• Gianina Digeo

Uitstekend!

• Christel de Beer
    Review voor Fashion Mania

Supergoede service, goed bereikbaar!! Echt top winkel!!!

• Roos Driessen
    Review voor Fashion Mania

Heel slecht. Kreeg pas na 2 weken de bestelling binnen, terwijl het de volgende dag na het bestellen binnen had moeten komen. Meerdere keren gebeld, maar kregen steeds de voicemail. Uiteindelijk kregen we een mail terug met excuses en zou er voor het ongemak iets toegevoegd worden aan de bestelling. Ook dat zat er niet bij.

• Laura Pennings
    Review voor Fashion Mania

Verkeerd artikel ontvangen , en tot op heden meer dan een week niks meer vernomen.
    morgen toch maar eens achteraan gaan 11111111111

• Iris Nieuwland
    Review voor Fashion Mania

Snelle levering. Verzendkosten moeten betalen terwijl de bestelling boven de €60,- was. Duurde lang voordat dit was terug gestort maar toch gekregen.

• Monique Pieters

Bestel zeker nog eens :)

• romy
    Review voor Fashion Mania

snelle levering en goede service

• Denise Wouters
    Review voor Fashion Mania

Perfecte service! Levering conform afspraak de volgende dag in huis. KLeding zelfs mooier dan verwacht en van prima kwaliteit, Kortom een aanrader voor betaalbare stoere kleding.

• Charlotte Vial
    Review voor Fashion Mania

Goede klantenservice, snelle levertijd en mooie kleding !

• Jacky
    Review voor Fashion Mania

Geweldig geholpen! Mijn jurkje kwijtgeraakt door postnl en super opgelost. Ik blijf hier mijn LA sisters kleding bestellen! Super bedankt.

• Doenya Morad
    Review voor Fashion Mania

Iets retour gedaan en mail gestuurd hierover tot heden niks gehoord en of geld retour gehad.. niet meer hier bestellen!!!!!

• Jerney de Witt
    Review voor Fashion Mania

Verkeerde artikel geleverd en geen reactie op email

• melanie meijndert

Toppie

• Ellen Borger
    Review voor Fashion Mania

Super jurk en een snelle levering, helemaal TOP!!!!

• Jessica Rijnhout
    Review voor Fashion Mania

Goede service, snelle levering. Bedank kaartje en cadeautje bij bestelling hebben mij aangenaam verrast. Mail contact is snel en vriendelijk beantwoord.

Verpakking wat erg groot t.o.v. het artikel, ziet er top uit, maar maakt dan wel kosten voor verzending duurder.