Feel Cool
Bij Feel Cool kunt u verschillende lichaamsverkoelingsproducten vinden voor mensen, zoals koelpetten, koelpolsbanden, verkoelingssjalen, etc.

Lidmaatschap per 19-04-2019 stopgezet

9,1

• petra classen
    Review voor Feel Cool

Ik ben zeer tevreden over het product en de levering gebeurde ook zeer snel.
    Zal zeker nog producten bij jullie bestellen.

• Clair Numberi

Snelle levering.

• Caroline
    Review voor Feel Cool

Sjaaltjes zeer snel geleverd. Sjaaltjes werken perfect!

• Coby Van zelst
    Review voor Feel Cool

Snelle bezorging en toen de afstandsbediening kapot was snel een nieuwe gehad .
    Dik tevreden.
    Top👍

• Giny de Kok

leuk product

• M. Tuinman
    Review voor Feel Cool

Snel geleverd ik had het de volgende dag al in huis. Een ruim assortiment om uit te kiezen en ik moet zeggen de koelsjaal werkt prima.

• Hetty Vane
    Review voor Feel Cool

Het sjaaltje blijft wel koel maar alleen de zijkanten niet het hele sjaaltje

Antwoord van Feel Cool

Beste Hetty,

Bedankt voor uw reactie wij zullen u zullen u even uitleggen in het kort hoe de koelsjaal werkt, misschien heeft u de werking verkeerd begrepen. Een koelproduct zal op het punt waar het contact maakt met uw huid maakt na verloop van tijd altijd voor het gevoel de temperatuur van uw huid aannemen, dit is normaal. Het is dan wel zo dat de koelsjaal zijn werk dan nog steeds doet, want door de verdamping raakt u gemakkelijker de warmte kwijt. De koelsjaal verkoelt uw nek en daardoor ook de slagaderen die dicht aan de oppervlakte van de huid liggen. Het bloed dat door de aderen stroomt komt langs de koelsjaal en daardoor koelt het bloed af. Het verkoelde bloed stroomt weer verder door het lichaam waardoor het lichaam afkoelt, hetzelfde effect als het houden van polsen onder stromend koud water voor snelle verkoeling.

• F Habets

snel en goed

• Tim Logtenberg
    Review voor Feel Cool

werkt gewoon zoals de bedoeling is, geen problemen. Batterijen niet nodig

• Ineke Ernens
    Review voor Feel Cool

De ervaring met betrekking tot de levering is goed. Het produkt zelf vind ik matig

• AH Bouman

Prima begeleid bij foutje van Post NL

• Jotine Giller
    Review voor Feel Cool

Als ik een bestelling plaatste klopte het ook dat het snel binnen was. Het produkt was ook wat er beschreven stond.

• Carla Mekking
    Review voor Feel Cool

De volgende dag had ik het bestelde artikel binnen. Netjes verpakt.

• Liesbeth vd Heuvel
    Review voor Feel Cool

snelle en goede bestelling en een brievenbuspakketje.

• Nico Rebel
    Review voor Feel Cool

Goede afwerking en zeer goede garantie!

• Ylona Rijkeboer

• Trudy Vijverberg

goed

• Astrid van der Steen
    Review voor Feel Cool

erg tevreden over het bestelde product

• Nicole Van Telgen
    Review voor Feel Cool

Als altijd groot assortiment en een snelle levering.

• G.M Postma-Vernooij
    Review voor Feel Cool

Ben tevreden,vrijdagmorgen besteld, zaterdag in huis prima.