Voor de tweede maal hebben wij een gepersonaliseerd geboortebord laten maken hier. En weerom zijn wij heel tevreden van de snelle en goede service! Ons oudste zoontje geniet nog steeds van zijn prachtige bord na bijna 3 jaar! We hopen dat ook ons volgende zoontje er nog heel wat jaren plezier aan gaat hebben, maar daar zijn we wel zeker van. Wij kunnen het alleen maar aanraden om hier te bestellen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2019
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Eline Clinckspoor
- E Guelen
We hebben het pakketjes vandaag pas na 1 week mogen ontvangen. Maar dat is niet jullie schuld maar van DHL. Het geboorte bord zelf is perfect en heel mooi👌🏻 zijn er blij mee dankjewel.
Hoe zou je Feestbabies beoordelen?
- Astrid Stevens
Supersnelle en fijne service. Erg behulpzaam toen ik belde om wat vragen te stellen! Mooi geboortebord. Een aanrader!
- Liset Van der wal
Mooi bord zeer tevreden
- kris ketels Ghistelinck
Top Kwaliteit
- Anoniem
Geweldige service, goede kwaliteit!