Feestcenter.nl

Feestcenter.nl is een webshop voor carnavalskleding, verkleedkleren en allerlei soorten feestartikelen.

Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap per 09-04-2020 ingetrokken

7,5

• Ben Fokke
    Review voor Feestcenter.nl

Pakketten afleveren zoals het hoort. Geen communicatie mogelijkheid. Zowel mail bellen en via Facebook niet erg slecht. Ruim van te voren
    aanvraagt konden met 1 dag leverening wacht nu. Al 2 weken en nog steeds niets binnen.contact proberen te zoeken, niet thuis...erg slecht

Na deze recensie is het door desbetreffende bedrijf opgelost. Net op tijd gelukkig 😋

• Claudia Somborn
    Review voor Feestcenter.nl

Hele slechte ervaring met feestcenter.geen reactie op mails, geld werd niet terug gestort van retourzending. Ik koop er nooit meer iets .

Antwoord van Feestcenter.nl

Hoi Claudia,

We vinden het fijn dat je onze snelle levering goed beoordeeld en ons feedback geeft wat betreft de andere aspecten.

Je hebt het product naar ons retour gestuurd op 20-09. Dit heb je ook schriftelijk aan ons per mail laten weten. Prima, wij zien het pakket vanzelf wel verschijnen (vandaar dus ook geen reactie van ons, dat doen we netjes na ontvangst). Helaas hebben we je product niet mogen ontvangen omdat je het retour hebt gestuurd naar het label- en factuuradres (oud verzendadres).

Graag ontvangen wij het retourpakket op ons retouradres, die je op onze website kunt vinden onder het kopje retourneren. Je pakket is daardoor nooit bij ons aangekomen en dat kunnen wij dus ook niet vernemen (als je het naar de buren stuurt krijgen wij daar natuurlijk ook geen bericht van).

Uiteindelijk heb je ons gebeld en de T&T doorgegeven. Toen hebben we je gemeld dat je pakket bij het postkantoor retour is gekomen, omdat het niet afgeleverd kon worden op ons oude verzendadres.

We hebben dit na je telefoontje en tracering van het pakket netjes voor je op proberen te lossen door je een retourlabel aan te bieden. Daarmee kun je eenvoudig en kosteloos het pakket terugsturen en is er verder geen enkel probleem. Dat kan eens gebeuren, toch?

Wij hebben het adres op de factuur niet tijdig aangepast (na de verhuizing, retourpagina was absoluut wél up-to-date) en daarna sturen we je een retourlabel om je alsnog tegemoet te komen. We zien op dit moment dat je pakket vandaag bij ons binnen komt en dan zullen we je retour netjes afhandelen: binnen 1 à 2 werkdagen staat het aankoopbedrag weer op de rekening.

Mocht je nog vragen hebben dan vernemen wij dat graag van je.

Met vriendelijke groeten,
    Koen

• Martine Wassen
    Review voor Feestcenter.nl

Op 22-01 een bestelling geplaatst. Echter tot op heden nog niets ontvangen na al reeds 2 emails en 3 telefoontjes. Valse belofte over aankomst tijd. Slechte communicatie. Zeer ontevreden !!