Fennah.nl

Fennah.nl

Is Fennah.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.

• Laura van Riel
    Geverifieerde klant van Fennah.nl

Snelle levering, goede prijs. Niets op aan te merken.

• Karin Houkes
    Geverifieerde klant van Fennah.nl

Vobdcreactie beetje mager. Snap dat bestelling niet gelijk klaar is, maar na paar dagen ga je je toch afvragen of de bestelling gord gaat. Had graag richtlijn ontvangen hoe lsng het ging duren. Begon beetje te twijfelen

Antwoord van Fennah.nl

Beste Karin,

Dank je wel voor je beoordeling. Uw bestelling heeft inderdaad langer geduurd dan normaal! Excuses voor het ongemak en de langere wachttijd, hier hadden we u over moeten informeren!

Toch veel plezier gewenst met de bestelling!

• Hoe beoordeel je Fennah.nl?

• Desiree Burtner

Klantvriendelijk!!

• Winarti Merkestijn
    Geverifieerde klant van Fennah.nl

Zeker weten. Zeer betrouwbare leverancier / webwinkel. Mijn vragen werden altijd snel beantwoordt. Artikelen werden ook altijd dezelfde of dag erna verstuurd. Netjes verpakt ook. Sander (winkel) stond mij altijd netjes te woord, aardige man.

• Christine Accoe

• Marinel Obdam-Dekker

Kwaliteit voldeed niet, 2x product ontvangen. Niet zoals op website aangegeven

Antwoord van Fennah.nl

Beste Marinel,

Recent heeft u bij ons één ballethouten hart besteld.

Helaas beviel het eerste pallethouten hart u niet omdat de middelste plank niet exact gecentreerd was. Om u tegemoet te komen hoefde u dit hart niet te retourneren en hebben we een tweede hart opgestuurd. Van dit hart heeft één pallethouten plankje een inkeping. U stuurt ons een bericht dat ondanks dat u wist dat de harten van sloophout gemaakt worden u alsnog niet tevreden bent maar dat u de producten toch wilt houden.

U heeft ook altijd de optie gehad om te retourneren.

Volgens mij zijn wij u op alle manieren tegemoet gekomen en hebben wij perfecte service verleend. Ondanks uw ontevredenheid wensen we u toch veel plezier met de twee pallethouten harten.

• Winarti Merkestijn
    Geverifieerde klant van Fennah.nl

vriendelijke bel en mail contact gehad met Sander want ik had een vraag. De bestelling is snel verzonden en netjes verpakt.

• Helen Van wingerden
    Geverifieerde klant van Fennah.nl

Snelle levering!! Bestelling was zo thuis👍👍