Fietsbook
fiets accessoires reparatie service fietsenwinkel

Lidmaatschap per 19-08-2019 stopgezet

• Donovan M. Berends
    Review voor Fietsbook

Sinds ik naar Amersfoort ben verhuisd, kan ik niet meer naar mijn oude dealer met mijn Johnny Loco fiets.

Fietsbook zit voor mij op een steenworp afstand, dus ik ben er eens een kijkje gaan nemen.
    Ik trof er een super enthousiaste medewerker aan! Als er iets mis is met mijn Johnny, mag ik altijd even binnenkomen ookal heb ik deze niet bij hem gekocht.

Onlangs miste ik een schroefje voor mijn transportrek voor op de fiets. Deze was door de fabrikant niet meegeleverd. Helaas was deze ook niet voorradig bij Fietsbook.
    Eenmaal nageleverd bleek ik zelf niet over de juiste sleutel te beschikken om hem vast te draaien.

Onderweg naar huis ben ik bij 2 verschillende fietsenmakers op de route gestopt, om te vragen of zij misschien konden helpen. De eerste berekende voor het aandraaien van dit ene schroefje € 25,- (want de sleutel uitlenen deden ze niet). De tweede fietsenmaker vertelde dat hij op vakantie ging en geen tijd had. De sleutel uitlenen deed hij niet, want dan hadden de buren zo'n last van de 'herrie' die het aandraaien zou maken.

De laatste fietsenmaker voordat ik thuis was, was Fietsbook. En zonder problemen kreeg ik zo de juiste sleutel mee! De medewerker wist zelfs uit zijn hoofd nog om welke maar schroef het ging.

Bij Fietsbook begrijpen ze echt wat service en klantvriendelijkheid inhoudt! Ik beveel het iedere fietsenliefhebber aan.

Mijn Johnny en ik gaan in ieder geval nooit meer ergens anders heen.

• cynthia de neijs
    Review voor Fietsbook

Zeer prettige en vlotte service, zou hier zeker nog een keer komen. want zo goed is nog nooit iets gerepareerd. een sterke aanrader!

• Michel
    Review voor Fietsbook

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam!

• Rik Parie
    Review voor Fietsbook

Vandaag in de winkel 2 fietsen besteld super geholpen en dik tevreden leuke spontane fietsenmaker

• Gerben
    Review voor Fietsbook

Fijne zaak, service, en vent uiteraard.

• Peter
    Review voor Fietsbook

Fijne fietsenwinkel, zeer prettig geholpen. echt een aanrader!

• Celeste
    Review voor Fietsbook

Makkelijk, fijn contact. Zeer goede service en top prijs kwaliteit!

• Bob van aken

Top Service!