Fietsunie
OVER FIETSUNIE

Fietsunie is een totaalconcept. Wij hebben een grote vestiging in het centrum van Emmen (Drenthe) c.a. 1000m². Hier kunt u op uw gemak al onze E-Drive ombouwsets bekijken en uitproberen. Wij verkopen ook elektrische fietsen van onder andere (Kalkhoff, Qwic, Votani en Vogue). Onze werkplaats is zo ingericht dat wij van alle markten thuis zijn. En wij gaan dan ook verder waar andere fietsenwinkels en verkopers van ombouwsets stoppen!

Fietsunie is opgericht in 2008. Wij leveren aan meerdere fiets fabrikanten in Europa het complete elektrische systeem. Wij hebben door heel Europa dealers die werken met ons eigen merk E-Drive. Al onze E-Drive ombouwsets worden door ons samengesteld en geproduceerd in onze vestiging in China, Er zijn vele merken naafmotoren op de markt, maar wij werken alleen met de beste o.a. Bafang. De ontwikkeling van het elektrische systeem gebeurd in Nederland. Maar door onze vestiging in China kunnen wij snel reageren op de wensen van onze klanten.
De zekerheden van https://www.fietsunie.nl

Lid van WebwinkelKeur sinds 2015