Fietsunie
OVER FIETSUNIE

Fietsunie is een totaalconcept. Wij hebben een grote vestiging in het centrum van Emmen (Drenthe) c.a. 1000m². Hier kunt u op uw gemak al onze E-Drive ombouwsets bekijken en uitproberen. Wij verkopen ook elektrische fietsen van onder andere (Kalkhoff, Qwic, Votani en Vogue). Onze werkplaats is zo ingericht dat wij van alle markten thuis zijn. En wij gaan dan ook verder waar andere fietsenwinkels en verkopers van ombouwsets stoppen!

Fietsunie is opgericht in 2008. Wij leveren aan meerdere fiets fabrikanten in Europa het complete elektrische systeem. Wij hebben door heel Europa dealers die werken met ons eigen merk E-Drive. Al onze E-Drive ombouwsets worden door ons samengesteld en geproduceerd in onze vestiging in China, Er zijn vele merken naafmotoren op de markt, maar wij werken alleen met de beste o.a. Bafang. De ontwikkeling van het elektrische systeem gebeurd in Nederland. Maar door onze vestiging in China kunnen wij snel reageren op de wensen van onze klanten.
9,0
2.030 klantbeoordelingen
Filter 1989 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1176 met beschrijving

• Henk Venema

uitstekend behandeld

• Rudy Verlinden

Correct en snel

• Hoe beoordeel je Fietsunie?

• Pam
    Geverifieerde klant van Fietsunie

De levering duurde heel lang, maar eenmaal geleverd, ging alles prima. Technical support was prima

• Miguel De Craim
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Correcte en snelle service en levering.

• P v Gemerden

Toppie

• Beppie Richardson

Goed geholpen

• A Bronkhorst
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Ik had een lader voor mijn e-bike besteld, deze werd snel geleverd. Ook snelle afhandeling met retour zending.

• Karin Van Noordenne

Goeie service

• Henk Herber
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Snelle service en goede communicatie

• Filip Oste
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Uitstekende service en kwaliteit. Goede prijs.