Fietsunie
OVER FIETSUNIE

Fietsunie is een totaalconcept. Wij hebben een grote vestiging in het centrum van Emmen (Drenthe) c.a. 1000m². Hier kunt u op uw gemak al onze E-Drive ombouwsets bekijken en uitproberen. Wij verkopen ook elektrische fietsen van onder andere (Kalkhoff, Qwic, Votani en Vogue). Onze werkplaats is zo ingericht dat wij van alle markten thuis zijn. En wij gaan dan ook verder waar andere fietsenwinkels en verkopers van ombouwsets stoppen!

Fietsunie is opgericht in 2008. Wij leveren aan meerdere fiets fabrikanten in Europa het complete elektrische systeem. Wij hebben door heel Europa dealers die werken met ons eigen merk E-Drive. Al onze E-Drive ombouwsets worden door ons samengesteld en geproduceerd in onze vestiging in China, Er zijn vele merken naafmotoren op de markt, maar wij werken alleen met de beste o.a. Bafang. De ontwikkeling van het elektrische systeem gebeurd in Nederland. Maar door onze vestiging in China kunnen wij snel reageren op de wensen van onze klanten.
9,0
2.364 klantbeoordelingen
Filter 2364 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 1422 met beschrijving

• Hanneke van Riel
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Prima service, snel geleverd tegen zeer concurrerende prijs.

• R Rook
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Superservice en snel in huis, top !!

• Hoe beoordeel je Fietsunie?

• Brigit Klein Lankhorst
    Geverifieerde klant van Fietsunie

De Fietsunie doet heel veel moeite om dingen uit te zoeken. Geen vraag lijkt te moeilijk. Top service! Snelle levering!

• Tony Aerts
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Betere communicatie, na 10 mails is het nog niet duidelijk dat het product niet werkt en dat ik men geld terug wil

• Patrick Martijn

Snelle lvering

• Laurens Mol van
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Goede service en op tijd bevestigingen en leveringen.

• Jan-Herman Kloppenborg

Keurige service, snelle afhandeling

• Marc Timmerman

doet wat het beloofd

• J Lubbersen
    Geverifieerde klant van Fietsunie

Goed geholpen bij de aankoop voor een aandrijving in een sportieve tandem. Op advies en eigen voorbereiding een achterwiel motor set gekocht. Op basis van de beoordeling van mijn eigen fietsshop van de kwaliteit gekocht.
    Bij de levering ontbraken een aantal onderdelen. Dit is direct door fietsunie gecorrigeerd.

• Pieter Buma
    Geverifieerde klant van Fietsunie

uitstekend snelle levering montage wijst zich vanzelf