Finest by ATMK

Finest by ATMK

Duurzame, vaatwasserbestendige borrelplanken! Dat zijn de sfeervolle Finest snij- en serveerplanken. Gemaakt van zaagafval en dunne laagjes gerecycled papier, dat is pas echt tof! Vele laagjes papier en houtvezels worden onder hoge druk stevig op elkaar geperst met hars. Zo ontstaat een duurzame, robuuste en slijtvaste plank die ook nog eens in de vaatwasmachine kan. Voor onze Finest planken hoeven dus geen bomen gekapt te worden in een productiebos. Zo wordt het milieu minder belast en proberen we ons steentje bij te dragen aan de circulaire economie. Daar wordt Moeder Aarde echt blij van.

• Connie
    Review voor Finest by ATMK

Er ging iets mis met het inwisselen van een cadeaubon. Karin heeft mij daar zeer goed bij geholpen. Goede service, en een hele fijne plank!

• Tessa
    Review voor Finest by ATMK

Super blij met mijn planken van Finest by ATMK. Zo wordt borrelen met familie en vrienden nog leuker dan dat het al is!

Antwoord van Finest by ATMK

Bedankt voor je positieve review, Tessa!

• Hoe beoordeel je Finest by ATMK?

• Paula Ackermann
    Review voor Finest by ATMK

Karin staat altijd voor je klaar denkt met je mee en zorg dat je een heel mooi eindproduct krijgt!

Antwoord van Finest by ATMK

Bedankt voor je positieve review Paula!

• Inger en Wendy
    Review voor Finest by ATMK

Goede service en snelle levering. Mooie kwaliteit van de planken.

Antwoord van Finest by ATMK

Bedankt Inger en Wendy! Goed om te horen.

• Susanne
    Review voor Finest by ATMK

Heerlijke planken, super leuk ook een extra plankje gekregen. Persoonlijke vragen worden heel fijn opgenomen.

Antwoord van Finest by ATMK

Goed om te horen dat je tevreden bent Susanne!

• Natascha
    Review voor Finest by ATMK

Echt top! Ik heb twee planken en gebruik ze bijna elke dag. Fijn dat ze in de vaatwasser kunnen. Eenvoudig om groentes en vlees te snijden, maar ook om de kleine man zijn boterhammetje vanaf te laten eten. Met de borrels gebruik ik ze zelfs als serveerplank.

• Emma
    Review voor Finest by ATMK

Heel fijn dat de plank zo mooi blijft, zelfs na alle vaatwasbeurten. Bovendien is het een echte eye-catcher in mijn keuken. Kortom, ik ben heel blij met deze aankoop via de overzichtelijke webshop van ATMK!

• Ingeborg Gravesteyn
    Review voor Finest by ATMK

Enthousiast en vriendelijk team!
    Snelle en goede service. Snelle levering!
    Top product! Ze kunnen gewoon in de vaatwasser…in 1 woord GEWELDIG🤩

• Rose
    Review voor Finest by ATMK

Prachtig product en goede service