Fixfine.be

Fixfine.be

Fixfine Tegel Levelling Systeem
Kies je voor het tegel levelling systeem van Fixfine, dan kies je voor een foutloos en efficiënt geplaatste tegelvloer of -wand. Een tegel levelling systeem – ook wel nivelleersysteem genoemd – waarmee zowel de professionele tegelzetter als de doe-het-zelver op een eenvoudige en doeltreffende wijze de tegels werkelijk vlak kan plaatsen. Bovendien zorgt het levelling systeem ervoor dat de tegels op hun plaats blijven tijdens het droogproces met een dan gegarandeerd vlak en strak resultaat.

Bestel het tegel levelling systeem online
In onze webshop bestel je alle onderdelen van het tegel levelling systeem gemakkelijk online. We bieden alle onderdelen van het tegel levelling systeem los aan, dus de levelling clips, keggen en tang, maar ook in de vorm een complete tegel levelling starter set waar alles al in zit.
Filter 565 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 545 met beschrijving

• Marc Saenen
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Ik heb een hele zak leggen (merk onbekend) dus ik bestel de clips bij Fixfine en bij ontvangst zie dat ze 1mm te smal zijn voor de leggen die ik heb. Via Fixfine contactformulier de vraag gesteld voor mijn aankoop de retouren,10 later nog geen reactie gekregen en via telefoonnummer geen contact mogelijk.

• Johan Van Leuven

Prijs/kwaliteit in orde

• Hoe beoordeel je Fixfine.be?

• Selina Raposki
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

2 artikelen beschadigd aangekomen en geen reactie wanneer er een mail wordt gestuurd

Antwoord van Fixfine.be

beste,

Wat jammer van dat uw bestelling is beschadigd tijdens transport.
    Helaas door de drukte kan de reacties op email iets vertraagd zijn.
    Maar hij is wel behandelt en de producten zijn voor u afgelopen vrijdag verstuurd.
    als het goed is heeft u Vrijdag twee track and trace nummers gehad van dpd voor uw vervangende producten. waarschijnlijk zal het pakket vandaag bij u voor de deur verschijnen.

Ik hoop dat u tevreden bent met deze oplossing.

Mvg,

Fixfine bv

• Diedrik Vandermolen
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Scherpe prijs en snel geleverd

• Dominique Tertooy
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

perfecte afhandeling van de bestelling.

• Francois Keustermans

Giede prijs-kwaliteitverhouding

• Noel Sevens
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Juiste prijs en correcte levering

• Kris Beeckmans
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Ondanks eerst verkeerd besteld ( mijn fout) heel goed opgelost. Bedankt

• Jonas Demeester

Snelle levering!

• Mario Gorrens
    Geverifieerde klant van Fixfine.be

Zeer snel geleverd en overzichtelijke website