FlightsimWebshop
Al 10 jaar lang de Flight Simulator expert.
9,5
Filter 949 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 942 met beschrijving

Taal

• Gerard Brans
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Bestelling van flightsim 2020 via webwinkelshop ging prima. Downloaden via Microsoft nodeloos
    complex en duurt lang. Ook een tegenvaller, je moet een internetverbinding hebben om het spel te starten. Dus voor webshop 5 sterren, microsoft 3 sterren. Flightsim zelf is natuurlijk prachtig, ook 5 sterren

• Frank

Super snelle levering

• Hoe beoordeel je FlightsimWebshop?

• Peter van der Spek
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Het maakt niet uit wat je bestelt, als je een vraag hebt krijg je snel en vakkundig antwoord. En dat is heel wat waard !!!

• Cor van Oudenaren
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Goede service en een fijne afhandeling

• Wilco Seben
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Top product erg tevreden en snelle levering en je kunt je bestelling volgen

• Richard
    Review voor FlightsimWebshop

Een webwinkel waar je prettig en klantvriendelijk wordt geholpen.
    De service en vakkennis beoordeel als zeer goed en de artikelen zijn aantrekkelijk geprijsd.

• Borys
    Review voor FlightsimWebshop

Great service, great communication, very enthusiastic - can't recommend enough! Bought a GNS530 here and will def. get back for next flysim item whatever it will be :)

• Louis van der Tuin
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Bestelling goed ingepakt en op tijd geleverd zoals ik gewend ben van de flightsimwebshop.

• John Wiersma
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Snelle levering, perfect verpakt...

• Henk

Loopt soepel allemaal.
    Zoals je mag verwachten.

• Ivan Vandevelde

Bestelling volgens afspraak

Antwoord van FlightsimWebshop

Bedankt voor je review.
    PostNL heeft je bestelling inderdaad niet kunnen afleveren omdat het opgegeven adres niet juist was. We hebben je mail ontvangen en de bestelling opnieuw verzonden naar het juiste adres. Ik verwacht dat je het morgen al in huis hebt!

• Philip Leembruggen
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Goede service en zonodig ook telefonisch hulp

• Frank Beenke

Uitstekende service...

• Fokke Wijnstra
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Een warme ontvangst ter plaatse. Ook via de webshop uitstekende service. Goed en gedegen advies. Complimenten.

• Peter Hougardy
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Mooie Boeing Flightsimulator stoel, snel geleverd en professionele hulp bij vragen achteraf! Top.

• Joop Siepel

• Rob Brakband
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Precies volgens afspraak geleverd. Goede service en ben erg tevreden. Ook over de viper panel van Thrustmaster. Een aanbeveling voor de shop en product

• Frank
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Returndeal is een prima deal.

• Johan Verschuren
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Duidelijke website. Netjes op op tijd geleverd. Wat wil je nog meer?

• Wouter Roerdink
    Geverifieerde klant van FlightsimWebshop

Nu voor de tweede keer wat gekocht, deze keer een voetenstuur. Omdat ik twijfelde over wat het beste voor mij zou zijn, heb ik een afspraak gemaakt voor een bezoek aan de showroom. Ik werd vriendelijk door Jeremy ontvangen en hij liet mij de mogelijkheden zien. Uiteindelijk een keuze gemaakt. Helaas was dit stuur niet meer op voorraad maar hij vertelde dat ik het de volgende dag toegezonden zou krijgen. En inderdaad het werd keurig volgens afspraak bezorgd. Een uitstekende service en dus een echte aanrader!