FloorJob
Omdat, wij van mening zijn dat een relatie niet te veel hoeft te betalen zijn wij overtuigd van korte lijnen. Daarom kopen wij zelf de vloeren in en hebben wij onze eigen stoffeerders die jou droomvloer komen leggen. Hierdoor bent u gegarandeerd van de hoogste kwaliteit en de beste garantie.
2,0
  • S
    Review voor FloorJob

Barre service. Geen aanrader. Mooie praatjes maar half werk leveren. De vloer is beoordeeld door een andere vloerenlegger en zei dat het slecht gelegd is. Als je een lage review plaatst op Google wordt je direct gecontacteerd en krijg je bedreigingen geuit. Grove taal, dreigen met rekeningen nasturen en juridische gevolgen.

• Henk Bijsterbosch
    Review voor FloorJob

Eerst lang wachten op leggen van vloeren, waarbij slechte communicatie v.d.h.v. Floorjob. Na het leggen met 4 maanden al loslatende plinten en traplatjes. In januari geappt en toen reactie om het te verhelpen. Na enkele maanden later nog steeds geen verdere reactie, niet na appen en niet na mailen. We worden door Foorjob genegeerd. We bezinnen ons nu op verdere stappen om Floorjob alsnog te bewegen in actie te komen en fatsoenlijk te communiceren.

• Hoe beoordeel je FloorJob?