Flowee - Relax Your Senses

Flowee - Relax Your Senses

Sinds 2011 is Flowee dé Nederlandse specialist in spijkermatten. Bij ons vind je kleurrijke en kwalitatieve producten die een cadeau zijn voor jezelf. Ontdek Flowee en nodig jezelf uit om vaker en beter te ontspannen.
spijkermatten spijkermat kussens
9,5
Filter 4065 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3240 met beschrijving

• Anita Steeg
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Voldoet aan wat ze omschrijven. De volgende dag geleverd. Super!

• Mirel Bosma
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snelle levering en top product!

• Hoe beoordeel je Flowee - Relax Your Senses?

• Jolanda
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Hele snelle levering met goede info. over de levertermijn.

• Es
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Zeer snelle levering en goede service!

• Ellen Hendriks
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Goede beschrijving hoe te gebruiken in het begin. Zou zelf wel voor afleiding muziekje of meditatie aan doen.

• Johan
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Zeker, bestelling was prima te volgen en wordt ook goed ingepakt.
    Levering was snel en de correspondentie eromheen vriendelijk.

• DEBORAH
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snelle levering, mooi product en handige tips voor gebruik!

• Barbera
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Na wat onderzoek bij diverse webwinkels gezocht naar spijkermatten. Flowee leek een merk met goede ‘spijkers’ en ook de ECO-uitvoering sprak mij zeker aan. Daar bovenop gratis en snelle verzending. Dus een grote en kleine ECO mat, een spijkerkussen en een yogakussen aangeschaft. Toen de producten aankwamen was ik positief verrast. De ‘spijkers’ zien (en voelen) er scherp uit. Stevig op het textiel geplaatst en de producten zien er mooi afgewerkt uit. Het yogakussen zit heerlijk. Ik heb er al een hele avond op doorgebracht. Voor mij stevig genoeg. Die ga ik zeker vaker gebruiken. Het gaan liggen op de mat is wel echt even wennen. Het warme gevoel ervaar ik niet. Maar ik raak er wel echt ontspannen op. Een meditatie oefening luisteren en ik val er zelfs op in slaap. Billen, bovenbenen en (vooral) kuiten zijn erg gevoelig wanneer ik op de mat lig maar daar ga ik vast nog aan wennen. Mijn rug voelt na 3 keer gebruik al soepeler en ik hoop dat mijn bindweefsel er ook van gaat opknappen. Maar dat heeft vaker nodig denk ik. Het kussen is gemakkelijk in hardheid aan te passen door er vulling uit te halen (zit achter een rits in een aparte binnenhoes). Of je kunt de hoes goed gebruiken op een kussen waar je aangenaam op ligt.

• Jef Opdebeek
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Bestelling correct afgeleverd, prijs tov concurrentie is gunstig

• Maaike
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snelle levering, en nu heerlijk ontspannen, ik gebruik hem voor het slapengaan en slaap rustiger

• wim Dreijer
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Was een goeie en snelle service. Netjes verpakt en bezorgd

• Heleen Glind

Snelle verzending

• Johanna
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snelle levering, volgende dag in huis.

• Chantal Steur
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snelle verzending en jeetje wat ben ik er blij mee zeg!! Raad dit zeker iedereen aan.

• Ineke Ridderhof

Heerlijke mat

• Maaike van der Meulen
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Erg tevreden volgende dag al in huis. Alle vooroordelen zijn niet nodig. Het is erg wennen en uitproberen hoe je er het makkelijkst op kan gaan liggen. Het is eerst ongemakkelijk/pijnlijk maar ik vond dit snel wegtrekken je krijgt een warm tintelend gevoel. Ik ga er op liggen voor ik ga slapen. Ik heb het gevoel dat ik sneller en dieper slaap. Ook eentje voor mijn vader besteld die enthousiast was na het proberen.

• Ylse
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Super sneller levering! De volgende dag al in huis! En kon gelijk beginnen met ontspannen…!

• Agnes
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Eenvoudig te bestellen en snelle levering!!

• Monique Rexwinkel
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Geweldige ervaring! Ik slaap weer als een roosje.. Super blij met mijn aankoop! Ik zou het iedereen aanbevelen! Het werkt echt ontspannend! Ik had dit niet verwacht.. Maar blij dat ik de aankoop heb gedaan! Geweldige kleur ook!

• Jenneke Wynant

Fantastische kwaliteit