Flowee - Relax Your Senses

Flowee - Relax Your Senses

Sinds 2011 is Flowee dé Nederlandse specialist in spijkermatten. Bij ons vind je kleurrijke en kwalitatieve producten die een cadeau zijn voor jezelf. Ontdek Flowee en nodig jezelf uit om vaker en beter te ontspannen.
spijkermatten spijkermat kussens
4.626 klantbeoordelingen
Filter 4011 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 3205 met beschrijving

• Sarah Talpe
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snelle levering ,heerlijk om op te liggen ,minder pijn in men rug ,veel langer diepe slaap 😴 ik ben fan!!!!!!

• Erik Klem
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Ik was was sceptisch over een spijkermat, maar het werkt erg goed. Precies zoals de omschrijvibg

• Hoe beoordeel je Flowee - Relax Your Senses?

• Wilbert de Veer
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Geweldig product! Snelle levering en duidelijke communicatie!

• Alie
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

De spijkermatten van Flowee zijn mooi, goed afgewerkt en worden snel en netjes geleverd. Heel fijn ook met een beschrijving erbij hoe je de mat het best kunt gebruiken. Ik ben erg blij met mijn spijkermat!

• Sonja Jobse
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snel thuis bezorgd, goede beschrijving erbij en het werkt super ontspannend 👍🏼

• Monique Vrieze
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Ik ben super blij met de mat en het kussen!!!

• Britt
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Als wandelend hoofd is dit een hele fijne manier om meer in mijn lichaam te komen. Zeker aan te raden!

• Anne
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Ideale combi dit kussen met de mat erbij. Als je eerst met je vingers voelt denk je, jee wat scherp, hoe gaat dit lekker zijn, maar zodra je er op gaat liggen voel je de ontspannende werking (heus even kort wennen). Het kussentje gebruik ik ook veel als ik op de bank lig tijdens het tv kijken. Mooie producten ook mooi om te zien en van goede kwaliteit.

• Madeleine Zoer
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Goeie service, ik had de mat snel in huis. Dankzij de duidelijke instructie heb ik het gebruik van de spijkermat rustig opgebouwd en lig ik er elke even voor het slapen gaan op. Ik slaap zoveel beter en voel me meer ontspannen! Niet twijfelen, koop die mat ;)

• Naomi
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Ik heb met veel gemak de spijkermat set besteld. Supersnel geleverd! Ondertussen heb ik hem gebruikt en ik ben er steeds op in slaap gevallen. Ik heb de mat op mijn matras gelegd zodat ik wel onder mijn deken kon liggen. Er komt meteen een rust over je heen. Het prikkelende, 'pijnlijke' gevoel maakt snel plaats voor een gloeiing over je rug wat erg ontspannend werkt. Wel voldoende water drinken om de afvalstoffen af te voeren. Een echte aanrader! Bedankt Flowee!

• Maaike van Meurs

Snel geleverd; prima!

• Lana
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Goede service, de levering was snel en het was goed ingepakt.
    Vriendelijke service

• Manon D
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Wat een kado voor mezelf!
    Snelle service,goed verzorgd en meteen te gebruiken.Vooral ook de beschrijving vergemakkelijkt gebruik .

• liesbet
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Zaaalig! Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle en correcte levering. En daarna… ontspannen. Heerlijk

• Evi
    Review voor Flowee - Relax Your Senses

De spijkermatten zijn van goede kwaliteit en liggen ontspannend fijn. Ik ben vooral fan van het kussen. Naast de goede kwaliteit aan producten is vooral de klantenservice echt onwijs goed. Zelden heb ik eerder meegemaakt dat een klantenservice van een webshop zo snel reageerde en vervolgens enorme goede en klantvriendelijke service leverde. We zijn echt heel blij met onze aanschaf en kunnen het iedereen aanraden!

• Liz van der Stelt
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snelle levering en de producten netjes per stuk verpakt in de doos.

Bij het eerst gebruiken van de grote spijkermat met de kussen een laagje kleding aan gehad, op blote huid is heel intens maar is zeker prettig.

Het kleine spijkermatje is fijn voor de voeten en kuiten.

De tas ruim je alles in op en kan je het wegzetten of mee nemen zonder in de spijkers te grijpen.

• Lonneke
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Snel geleverd, duidelijke omschrijving met tips

• Nourdin El Otmani
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Top service en snelle levering. Mat helpt mij diep te slapen ipv slaappil te nemen.

• Jane E.
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

De Flowee spijkermat heeft een mooi design, met zachte stof en turqoise kunststof spijkers. Door het gewicht van de mat verschuift deze niet zodra je erop gaat liggen. Het formaat is precies breed genoeg om van schouder tot schouder op de spijkers te liggen en lang genoeg om van schouder tot bovenbenen te komen. Het bijbehorende kussentje kan je gebruiken om in je nek te leggen voor extra resultaat.

• Gerdien
    Geverifieerde klant van Flowee - Relax Your Senses

Geweldige vlotte levering na de bestelling. En product was goed verpakt en verzonden. En het materiaal is erg fijn.