Pastoor van Arsplein 24
085 – 06 09 203

8,1

Roos Kouwenberg beoordeelde op 2019-08-04

A beoordeelde op 2019-08-02

Ik zou dus als ik voor 23.59 uur besteld had de bestelling de volgende dag krijgen. Maar dat gebeurde dus niet en mijn dochter was heel erg ongeduldig dus ik had via de site gezien dat ik een whatsappje kon sturen. Heb ik ook gedaan. Maar ik had geen antwoord na een paar uur. Dus ik heb daarna gemaild maar daar ook geen antwoord op. Maar uiteindelijk was de bestelling dus gewoon een dagje later dan gepland en ik heb ook weer geprobeerd om te zeggen dat alles goed is maar geen contact. De producten zijn perfect. Maar de klantenservice zou beter kunnen. Ik heb al vaker besteld en zou het zo weer doen.

Serena Pinas beoordeelde op 2019-08-01

Dit is de betste web winkel

kim ekkerink beoordeelde op 2019-07-06

Niet zo tevreden. Ze konden niet leveren wat we besteld hadden,toen maar wat anders besteld. Lange levertijden geen reactie op mail. En sowieso erg duur voor wat lijm.

Caroline Ammerlaan beoordeelde op 2019-07-06

Margareth Bronder beoordeelde op 2019-07-03

Soufiane El beoordeelde op 2019-06-24

Roos van de Laar beoordeelde op 2019-06-12

We hebben op een zaterdag iets besteld. Toen kregen we een mail dat het de volgende dag bezorgd zou worden. Dat kan natuurlijk niet. Maar het is nu woensdag en we hebben nog steeds niets ontvangen. Gelukkig is er contact geweest en wordt het pakket alsnog bezorgd met excuses.

darija geidane beoordeelde op 2019-05-07

selma van veen beoordeelde op 2019-02-15

Sabine beoordeelde op 2019-02-08

2 februari bestelling geplaats en tot op heden niets meer gehoord. 3x een mail gestuurd maar helaas geen antwoord op gekregen. Volgende stap wordt een klacht naar webwinkel keur, ik ben dus blijkbaar niet de eerste die rond deze periode wat besteld heeft een niets meer hoord

Ilona beoordeelde op 2019-02-07

Op 25 januari pakket besteld. Op 29 januari mail gestuurd dat ik nog niets heb ontvangen , antwoord gekregen dat ik dezelfde dag en update zou krijgen over de bestelling. Tot op heden nog niets gehoord. Heb wel betaald, maar na meerdere mails gestuurd te hebben nog steeds geen antwoord en geen product helaas....

Mianda Van Bijnen beoordeelde op 2019-02-04

De levering duurde een paar dagen langer als aangegeven. De bestelling kwam keurig geleverd in een doos.

Olivia Von der Thusen beoordeelde op 2019-02-04

Te kleine foambeads

Mila de Geus beoordeelde op 2019-02-04

Tevreden, het was wel op dag 3 na de bestelling pas bezorgd maar het pakket zelf was goed en met duidelijke stap voor stap aanwijzingen, en heel leuk om te maken!

Esther Blaakman beoordeelde op 2019-01-31

Fleur De moor beoordeelde op 2019-01-24

Super blij met pakket en snel geleverd Thx fluffy shop

Mila de boer beoordeelde op 2019-01-24

Het duurde lang maar het is wel een mooie slijm geworden

saddy khadje beoordeelde op 2019-01-24

M Bergman beoordeelde op 2019-01-24

Ik had een bestelling geplaatst, maar de bestelling is niet volledig ontvangen.
Ik heb onmiddellijk een e-mail gestuurd, echter tot op heden geen antwoord gekregen.
Bij eerde email contact ook erg lang op antwoord moeten wachten. Ik wilde de artikelen meenemen naar het buitenland, dus ruim op tijd besteld. Dit gaat duaarom helaas niet meer lukken door het ontbrekende artikel. Teleurstellend.