Fluzzy
Fluzzy is de webshop voor bijzondere Knuffels & Pluche Speelgoed!
Welkom in de verrassende knuffelwereld van Fluzzy! Je wordt hier opgewacht door een gevarieerd gezelschap van lieve, vrolijke, stoere en eigenwijze knuffels.

Bij Fluzzy vind je lieve teddyberen, mooie en realistische knuffeldieren, gekke en verrassende fantasie & fun knuffels, pluche figuren bekend van Film & TV en zacht pluche babyspeelgoed.

Teddyberen: lieve en klassieke knuffelberen, in alle soorten en maten

Dieren: van huisdier tot zeldzame en uitgestorven dieren: hier vind je een ware pluche dierentuin!

Fun & Fantasie: Wat dacht je van pluche cheeseburgers, eigenwijze cupcakes of stoere piraten? Of een badeend of leerzame knuffels van lichaamsdelen? Bij Fluzzy vind je het allemaal

Monsters & Draken: waan je even in een fantasiewereld met de leukste draken en monsters. Je hoeft je geen zorgen te maken: deze fantasiedieren spuwen gelukkig geen vuur!

Film & TV: bij Fluzzy vind je nu ook je favoriete karakters van film en televisie, zoals Disney, The Muppets, Star Wars en Sesamstraat.

Baby: Zachte, lieve en leerzame baby pluche. Keuze uit knuffels, pluche rammelaars en knuffeldoekjes. Uitgebreid assortiment Disney baby
knuffels baby toys speelgoed
9,6

• Robert
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Snel bezorgd, goede kwaliteit en een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Leuke service!

• Rk Keizer
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Goede snelle afhandeling. Leuke en voordelige knuffels

• Hoe beoordeel je Fluzzy?

• Lianne
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Mooie knuffelkat met dikke vacht mooi getekend snuitje

• Ché Fatiss
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Griezelige kopy van mijn vorig hondje. Mijn nieuwe hondje is er zot van en vind haar er in terug. ❤️❤️❤️

• Alda STEEGMANS
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Zeer vlotte levering naar België, en zeer goede service!!!

• Charleen Das
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Snel, netjes en mooi ingepakt ontvangen!

• Oma C
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Goede communicatie van bevestiging van de bestelling tot levering. Snel bezorgd en fijn dat er een mogelijkheid tot inpakken wordt geboden
    Mijn kleindochter is erg blij met de mooie Harry Potter knuffel

• Johan
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Geweldig, inpakservice was heel netjes, deze winkel ziet me zeker nog een keer langs komen

• Tim
    Geverifieerde klant van Fluzzy

De bestelling was snel verstuurd en er zat een handgeschreven kaartje bij. Leuk!

• Lianne van Dorp

snelle levering

• Oma
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Geweldig ingepakt en leuke kaart voor mn kleinzoon erbij

• Yvette SAERENS

Top kwaliteit

• Jolanda Scheffel
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Snel geleverd kleinzoon was er blij mee

• Sascha Van Dam
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Mijn koekiemonster was precies zoals op de getoonde afbeelding en niet 1 of ander slap aftreksel ervan. Ik ben helemaal blij! Mooi ingepakt en wat ik erg kan waarderen is een kaartje met een handgeschreven boodschap, ik hou ervan. Ook super snel in huis. Kortom; zeer goede ervaring!

• Eef Bakker

• Pascal De Pauw

Verkeerde bestelling werd geleverd

Antwoord van Fluzzy

Hoi Pascal, jammer dat de bestelling niet helemaal goed is gelopen, dat betreuren we enorm. We willen je aanraden om een dergelijke fout zo snel mogelijk aan ons te melden. Hoe sneller we ervan op de hoogte zijn, hoe sneller we het kunnen proberen op te lossen. Als het goed is, is de juiste knuffel alsnog nageleverd. We hopen natuurlijk dat je alsnog veel plezier hebt van de knuffel!

• Gerry Cromwijk

Prima

Antwoord van Fluzzy

Bedankt voor je fijne review, Gerry! We hopen dat je veel plezier hebt van jouw bestelling

• Benjamin van Veen

zeer snelle levering

Antwoord van Fluzzy

Fijn dat jouw bestelling snel geleverd is! Veel plezier ermee :)

• leoni wesseler
    Geverifieerde klant van Fluzzy

prachtige lieve kat, snelle verzending en mooie prijs!!!

Antwoord van Fluzzy

Bedankt voor jouw ontzettend leuke review, Leoni! Veel plezier met de pluche kat!

• Judith Vos
    Geverifieerde klant van Fluzzy

Snel geleverd .. en leuke vliegtuigknuffel!

Antwoord van Fluzzy

Heel erg bedankt voor jouw positieve review, Judith! We hopen dat je veel plezier hebt van de vliegtuig knuffel *zoefff*