Fonkel Spirit

Fonkel Spirit

Fonkel Spirit is een leuke en overzichtelijke nieuwetijdswinkel die graag een bijdrage levert aan het bewust en bezield leven. Onze producten zijn zorgvuldig uitgezocht en van de beste kwaliteit. Wij leveren mineralen, sieraden, bezielingsproducten, home & living producten, stationery en veel meer.
Fonkel Spirit koopt in bij fairtrade organisaties en kleine familie bedrijven. Wij vinden het belangrijk om op een respectvolle manier met de aarde en haar bewoners om te gaan. Het inpakken gebeurt zoveel mogelijk op een milieu verantwoorde manier en waar het kan werken wij mee aan een circulaire economie door verpakkingsmaterialen zoveel mogelijk te hergebruiken.
Probeer jij ook zo bewust en spiritueel mogelijk te leven? Dan ben je bij Fonkel Spirit aan het juiste adres!
Hoge kwaliteit mineralen, kwaliteit sieraden, home en living
De zekerheden van https://www.fonkelspirit.nl
Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

Hart voor de zaak

Manifest voor goed ondernemerschap ondertekend.

een klantgerichte en servicegericht
veilige verbinding en betaalomgeving
bestellingen vanaf 12,50€
gratis verzending vanaf 65€
track en trace zendingen
producten en mineralen van hoge kwaliteit
groen ondernemen
bijdragen aan een circulaire economie
herkomst van onze producten zijn traceerbaar
het liefst producten van 925 zilver
fairtrade producten
geen kinderarbeid
verkoop van producten van goede doelen organisaties
kopen graag in bij kleine bedrijven tegen een eerlijke prijs
zetten ons in voor armoedebestrijding

Bekijk Manifest

Lid van WebwinkelKeur sinds 2020