Fonkel Spirit

Fonkel Spirit

Fonkel Spirit is een leuke en overzichtelijke nieuwetijdswinkel die graag een bijdrage levert aan het bewust en bezield leven. Onze producten zijn zorgvuldig uitgezocht en van de beste kwaliteit. Wij leveren mineralen, sieraden, bezielingsproducten, home & living producten, stationery en veel meer.
Fonkel Spirit koopt in bij fairtrade organisaties en kleine familie bedrijven. Wij vinden het belangrijk om op een respectvolle manier met de aarde en haar bewoners om te gaan. Het inpakken gebeurt zoveel mogelijk op een milieu verantwoorde manier en waar het kan werken wij mee aan een circulaire economie door verpakkingsmaterialen zoveel mogelijk te hergebruiken.
Probeer jij ook zo bewust en spiritueel mogelijk te leven? Dan ben je bij Fonkel Spirit aan het juiste adres!
Hoge kwaliteit mineralen, kwaliteit sieraden, home en living
Filter 95 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 67 met beschrijving

• Jan Gelderblom
    Geverifieerde klant van Fonkel Spirit

Snel geleverd, goed verpakt!

• Désirée Böcker
    Geverifieerde klant van Fonkel Spirit

Duidelijke communicatie, snelle levering, mooi product, goed verpakt en leuke attentie! 👍

• Hoe beoordeel je Fonkel Spirit?

• Demi
    Review voor Fonkel Spirit

Kreeg eerst het verkeerde formaat kristal toegestuurd, maar dit werd al heel snel en netjes opgelost. De goede bestelling werd binnen een dag al geleverd en de foute bestelling mocht ik houden. Top! Ga hier zeker vaker bestellen

• Sabine
    Geverifieerde klant van Fonkel Spirit

Heel zorgvuldig en verzorgd ingepakt en afgeleverd, de liefde straalde er van af. Echt een cadeautje om uit te pakken...en wat ben ik er blij mee ook heel lief een extra presentje...

• Danny Digneffe

Snelle levering!

• ROOS Broekhuizen

Ik wacht nog even, maar

• CKock
    Review voor Fonkel Spirit

Beste aan koop ever !.. snelle levering.. goed ingepakt met 2 kadootjes erbij. Ik ben super blij mee.

• Corrie Leemans
    Geverifieerde klant van Fonkel Spirit

Zeer klantvriendelijk ,snelle levering en zelfs een cadeautje gehad .zo lief

• Dayana Mendez

Top 1!!!!

• Anita Perree
    Geverifieerde klant van Fonkel Spirit

Mijn product kwam super goed verpakt binnen. Er zat zelfs een cadeautje bij. Top!