Fotospul
Het is een webshop die ik ga overnemen van iemand die ook al lid is bij jullie. het is een speciaalzaak die fotospullen levert. En een heel uitgebreid assortiment heeft.

Lidmaatschap per 16-01-2017 stopgezet

• Elly
    Review voor Fotospul

Ik ben erg goed en correct geholpen van mij een dikke 10.
    Mijn vragen werden gelijk beantwoord via de mail.

• L. K.
    Review voor Fotospul

Door technische problemen via Bol.com waren problemen er met de voorraad, maar direct geholpen met persoonlijk contact. Niet veel bedrijven reageren bijna direct op zaterdagavond elf uur met vervangende producten en compensatiekortingen. Complimenten over de Service!

• E.M.

In 1 woord HULDE!
    Het antwoord op je eventuele vragen worden meteen beantwoord.
    Uiterst beleefd én vriendelijk personeel.
    Top prijzen, goedkoper ga je het niet vinden.
    Ik heb nazorg en garantie ook 5 sterren gegeven, alhoewel ik daar (nog) geen gebruik van heb hoeven maken, maar ik neem aan dat dat ook perfect in orde is.
    Echte aanrader, en nee, ik ben geen bot, maar een ECHT tevreden klant!

• Bert Goossen
    Review voor Fotospul

Hele fijne webshop. Haal hier sinds enkele maanden al mijn fotografie spullen. Ik had een andere leverancier voor mijn fotostudio, die is helaas failliet gegaan! Dit is een mooi alternatief. Wordt altijd zeer vriendelijke geholpen en als er wat is komen ze direct met een oplossing, daarom voor mij een warme douche voor FotoSpul.nl. Wat ook leuk is, is dat ik altijd korting krijg bij een volgende bestelling. Heel fijn!