Freens SUP Store

Freens SUP Store

Dank je wel dat je een bezoek brengt aan onze winkel! Wie zijn wij? Wij zijn Marianna en Paco Freens en sinds een aantal jaar zijn wij bezeten van Stand Up Paddling, deze veelzijdige no-nonsense sport die zowel voor jong als oud vreugde brengt. Graag delen wij onze passie voor deze geweldige manier om te ontspannen en te bewegen in de buitenlucht.

Als waterliefhebbers willen we graag onze passie voor Stand Up Paddling delen en jou zo goed mogelijk het water op laten gaan. Met het beste materiaal toegespitst op jouw persoonlijke situatie welgesteld. Graag delen we daarom onze kennis om je te helpen het beste SUP board te kiezen. Simpel gesteld, met het juiste board heb je gewoonweg meer plezier.

De zekerheden van https://www.freens-sup.com

Lid van WebwinkelKeur sinds 2018