Jachthavenweg 71-F

Google Plus/Places - 9,6

Michel Schild beoordeelde op 2019-08-17

Behulpzaam, snelle levering

Robin beoordeelde op 2019-07-18

Fantastische belevenis. We hebben een twee uurtjes rond de jachthaven gesupped. Het was super. Heldere uitleg en begeleiding. Na een 10 minuutjes begeleiding hadden we het volledig door.
Dikke aanrader.
Groetjes Robin en Charlotte

Klant beoordeelde op 2019-06-02

Mooie shop, ruime keus. Paco heeft mij goed geadviseerd qua geschikt materiaal. Ik ben dan ook erg blij met mijn nieuwe SUP board.

Plaghki Erik beoordeelde op 2018-08-23

Wij hebben 2 sups gekocht en zijn zeer goed begeleid in onze keuze naar het juiste board. Ook leuk om ze in de winkel toch even echt te bekijken. Echt een aanrader en uitproberen kan altijd top service.

Reactie van Freens SUP Store:
Beste Erik en dames, veel plezier met de nieuwe aankoop. Hopelijk kunnen we gauw ook golven delen bij Ouddorp. Happy Paddling!

Nick & Flor JACOBS beoordeelde op 2018-08-16

Dagje Suppen!

Vandaag samen met mijn zoontje van bijna 5 een dagje gaan suppen, want een ontvangst, wat een klantvriendelijkheid, duidelijke uitleg, echt top!

Bedankt om bij te dragen aan deze voor ons super leuke dag!

Ons zie je nog terug!

Groeten,

Nick en Flor ;-)

Reactie van Freens SUP Store:
Hi Nick en Flor, fijn dat we hebben kunnen bijdragen aan jullie leuke vader-zoon SUP avonturen. Tot gauw!

Sandra beoordeelde op 2018-08-08

Dinsdag hebben de kids 15, 15, 17 en 17 een SUP gehuurd. SUPerleuke ervaring, lekker paddelen op het meer
Bedankt

Reactie van Freens SUP Store:
Bedankt voor jullie bezoek en hopelijk tot weerziens!

Sjoerd beoordeelde op 2018-07-27

Een aanrader voor wie een sup wil huren en/of aanschaffen. De eigenaar en zijn vrouw zijn op een relaxte manier met plezier met hun vak bezig. Ik kwam met mijn zoon en dochter een sup huren. Het verhaal van het ontstaan van de SUP en de ervaring die hij heeft opgedaan in Hawai, heeft ervoor gezorgd dat Freens Sup Shop alle modellen in de verkoop heeft, De keuze is reuze, alsook de Service. De prijs voor het huren was heel redelijk. We komen zeker een keer terug

Reactie van Freens SUP Store:
Hi Sjoerd, wij vonden het erg leuk dat je met je leuke en enthusiaste gezin bij ons kwam suppen. Hopelijk tot gauw!

Carel uit Strijensas beoordeelde op 2018-07-27

Ik heb een paddle online besteld, deze was niet meer voorradig. Freens reageerde meteen per mail en deed een heel acceptabel voorstel: een andere (betere/duurdere) paddle voor hetzelfde geld. De paddle werd zelfs de volgende ochtend persoonlijk afgeleverd ! Vakkundig professioneel advies, heel servicegericht én heel aardige mensen. Nogmaals dank Paco en Maryasha !

Reactie van Freens SUP Store:
Beste Carel, hartelijk dank voor je begrip en appreciatie. Hopelijk zien we elkaar weer gauw!

Rob Postma beoordeelde op 2018-07-22

Excellent service. The owners are very friendly and helpful! We had a wonderful day on perfect boards. Highly recommendable.

Reactie van Freens SUP Store:
Dear Rob, thank you so much for your warm words and for paying us a visit with your wonderful family. We look forward to hopefully seeing you soon again!

Anne Wirkkala beoordeelde op 2018-07-20

Quick and easy. Friendly service.

Reactie van Freens SUP Store:
Dear Anne, thank you so much for your kind feedback. We wish you a great time on your new board. Happy Paddling!

Sandra Zwart beoordeelde op 2018-07-03

Heel tevreden, zeer snelle levering, mooie kwaliteit.

Reactie van Freens SUP Store:
Beste Sandra, hartelijk dank voor je leuke reactie! Veel plezier toegewenst met de coil leashes. Happy Paddling!

K.K beoordeelde op 2018-07-02

Ik had gelezen over Stand Up peddelen en het leek mij leuk om te doen, vooral om door de grachten te gaan in Amsterdam. Omdat ik niet wist of ik het leuk zou vinden wilde ik niet zomaar wat kopen. Bij Freens Watersport heb ik eerst een opblaasbare plank geprobeerd en daarna een harde touring plank. Ik werd aardig geholpen door het personeel die veel vragen stelden en goed persoonlijk advies gaven. Uiteindelijk de Polynesian 11’6 gekozen, hij past net mooi in de gang. Nu al 5 keer het water op geweest en het verveelt niet!

Reactie van Freens SUP Store:
Dank voor de warme reaktie! Veel plezier toegewenst in de Amsterdamse grachten!

SUP Fanaat beoordeelde op 2018-06-29

Leuke nieuwe winkel op Jachthaven Bruinisse. Veel verschillende SUPs en peddels. Vaar nu een week rond op een nieuw 11'6 tour boardje van Blue Planet en die bevalt goed!

Reactie van Freens SUP Store:
Dank voor de review! Happy paddling!

Vasilisa beoordeelde op 2018-06-22

Wij waren toevallig in de buurt en zagen dit leuk watersportcentrum. Met onze zoon en dochter een dag SUP boards gehuurd. Eerst in de beschutte baai gesupt en daarna een tocht naar het eiland gemaakt. Wij komen zeker weer terug!

Reactie van Freens SUP Store:
Dank voor de leuke reaktie! Hopelijk tot gauw.