Fresh Parts

Fresh Parts

Fresh Parts is een onderneming die is opgericht door twee enthousiaste scooterliefhebbers. Wat begon als een bescheiden handel in zadelriemen vanuit hun slaapkamer is uitgegroeid tot een bloeiend bedrijf met een breed scala aan scooteronderdelen en accessoires.

Door hun passie en doorzettingsvermogen konden ze gestaag uitbreiden. Na het toevoegen van custom stickers aan hun assortiment, besloten ze na vier maanden om hun aanbod uit te breiden met echte scooteronderdelen zoals valbeugels, verlichting, windschermen en meer. Door contact te leggen met verschillende leveranciers, konden ze een selectie maken en een kleine voorraad aanleggen.

Na zes maanden hard werken, werd het duidelijk dat hun slaapkamer te klein was geworden voor hun groeiende bedrijf. Ze verhuisden naar een nieuw pand in Veenendaal, waar ze voldoende ruimte hebben voor hun voorraad en het inpakken van bestellingen.

Fresh Parts blijft groeien en evolueren. Met de geest van 2020 blijven ze doorgaan en kijken ze uit naar een succesvolle toekomst. Als u op zoek bent naar hoogwaardige scooteronderdelen en accessoires, kunt u contact opnemen met Fresh Parts via hun website of telefoonnummer.
De zekerheden van https://freshparts.nl

Goedgekeurd