Fresh Parts

Fresh Parts

Fresh Parts is een onderneming die is opgericht door twee enthousiaste scooterliefhebbers. Wat begon als een bescheiden handel in zadelriemen vanuit hun slaapkamer is uitgegroeid tot een bloeiend bedrijf met een breed scala aan scooteronderdelen en accessoires.

Door hun passie en doorzettingsvermogen konden ze gestaag uitbreiden. Na het toevoegen van custom stickers aan hun assortiment, besloten ze na vier maanden om hun aanbod uit te breiden met echte scooteronderdelen zoals valbeugels, verlichting, windschermen en meer. Door contact te leggen met verschillende leveranciers, konden ze een selectie maken en een kleine voorraad aanleggen.

Na zes maanden hard werken, werd het duidelijk dat hun slaapkamer te klein was geworden voor hun groeiende bedrijf. Ze verhuisden naar een nieuw pand in Veenendaal, waar ze voldoende ruimte hebben voor hun voorraad en het inpakken van bestellingen.

Fresh Parts blijft groeien en evolueren. Met de geest van 2020 blijven ze doorgaan en kijken ze uit naar een succesvolle toekomst. Als u op zoek bent naar hoogwaardige scooteronderdelen en accessoires, kunt u contact opnemen met Fresh Parts via hun website of telefoonnummer.
9,6

• Bjarne
    Review voor Fresh Parts

Erg snelle levering en top klanten service!

• Dani
    Review voor Fresh Parts

Snelle levering en hele goeie service met de eigenaren goeie kwaliteit producten zeker nog meer bestellen👍🏻

• Hoe beoordeel je Fresh Parts?

• Thom
    Review voor Fresh Parts

Snelle levering en top kwaliteit producten!

• Sidney
    Review voor Fresh Parts

Gister besteld vandaag in huis producten zijn van goede kwaliteit

• Daan
    Review voor Fresh Parts

Mooie webshop met erg goede en behulpzame klanten service. Had vragen over de levering van mijn bestelling en over het terugsturen van een deel en ze hielpen erg snel en maakte het heel gemakkelijk

• Twan
    Review voor Fresh Parts

Top service, eerst kentekenflipper besteld in combinatie met een sticker voor op de plaathouder. Hier heb ik zelfs in overleg nog een custom lettertype voor gekregen. Later nog een keer een verentrekker en ventieldopjes besteld. Alles gelijk de volgende dag in huis. Top service.

• Dylano
    Review voor Fresh Parts

Een windscherm besteld die kapot is binnengekomen! Geprobeerd de scheur minder te laten lijken door de rubbers erin te zetten maar helaas was dat niet het geval. Kan hem niet ruilen of geld terug

Antwoord van Fresh Parts

Beste Dylano,

Jij hebt ons een berichtje gestuurd dat het windscherm gebroken was nadat je de rubbers in het windscherm hebt proberen te zetten. Voor ons is het dan niet meer uit te sluiten dat de schade is ontstaan door eigen handelingen omdat de scheur precies zat waar de rubbers in horen te zitten. Had je een berichtje gestuurd direct bij ontvangst van het product hadden wij natuurlijk een nieuwe toegestuurd. Jammer dat het zo heeft moeten lopen.

Team Fresh Parts