FrontriemDesign.nl

FrontriemDesign.nl

Is FrontriemDesign.nl veilig? Lees hier de beoordelingen van klanten, bekijk gegevens van de webwinkel & controleer of ze veilig zijn.
8,7
Filter 56 reviews verzameld via WebwinkelKeur - 53 met beschrijving

• Ageet Polman
    Geverifieerde klant van FrontriemDesign.nl

Mijn bestelling was helaas vertraagd maar daar had ik geen bericht van gekregen. Ik moest rt zelf achteraan om er achter te komen hoe het zat

• Carla Senes
    Geverifieerde klant van FrontriemDesign.nl

Mn prachtige ps of sweden dekje was in de aanbieding, en snel thuis,ik hou dit bedrijf in de gaten voor meer moois

Beste Carla,

Dank voor uw beoordeling, we wensen u heel veel plezier met uw prachtige dekje!

Liefs,

Inge en Leslie
    Horse Boutique

• Hoe beoordeel je FrontriemDesign.nl?

• Bianca Soerink
    Geverifieerde klant van FrontriemDesign.nl

Snelle levering en vriendelijk te woord gestaan

• Ursula Michiels
    Geverifieerde klant van FrontriemDesign.nl

Scherp geprijsd voor mooie spullen!!

Hoi Ursula,

Dank voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent. Wij wensen u nog heel veel plezier van de bestelling.

Team Frontriemdesign.nl

• Dana
    Review voor FrontriemDesign.nl

Ik wacht nog steeds met smart op mijn bestelling van 4 december, die zoals de 'in productie'-mail op 27 december verstuurd zou worden. Ik heb gemaild, gebeld en via social media geprobeerd contact te krijgen, maar dat is tot op heden niet gelukt!

Reactie op bericht 3/3
    Uiteindelijk heb ik eind januari mijn frontriem geleverd gekregen. Daar was ik best tevreden mee. Er werd mij een compensatie beloofd, maar daar heb ik uiteindelijk helemaal niets meer van gehoord.
    Het product is prima, de afhandeling nadat ik mijn beklag heb gedaan ook prima. Maar er is zeker nog wat winst te behalen met duidelijke communicatie en nakomen van beloftes.

Hoi Dana,

Wij zien uw bericht hier en schrikken hier wel van. Heeft u uw bestelling middels ontvangen? Heeft er een collega contact met u opgenomen betreft deze zaak? Wij vernemen heel graag van u terug,

Team Frontriemdesign.nl

• Max Reeuwijk
    Geverifieerde klant van FrontriemDesign.nl

Wat geleverd wordt is wel heel gaaf! Jammer dat er al een steentje los zat...

• Anthea Kramer

Bestelling nooit binnen gehad

Geachte mevrouw Kramer,
    Volgens onze gegevens (en die van PostNL) was de eerste bezorgpoging op 20-09-2019 en is de bestelling op 23-09-2019 succesvol afgeleverd.
    Kan ik er hiermee vanuit gaan dat u de order wel heeft ontvangen?

Vriendelijke groet,
    Team Horseboutique

• Jacqueline Brussee
    Geverifieerde klant van FrontriemDesign.nl

Snelle levering en prachtige frontriem

• Yvon
    Review voor FrontriemDesign.nl

Op 4 juli een bestelling geplaatst. Tot op heden niks ontvangen. Op mailtjes, Facebook berichten en verzoeken om teruggebeld te worden wordt niet gereageerd. Zeer klantonvriendelijkheid

• Noortje Verhoeven
    Geverifieerde klant van FrontriemDesign.nl

Hele vriendelijke en goede service!
    Uitstekend geholpen en wat een prachtig resultaat leveren ze!!