Zwettestraat 20

Melany Konket - Chatlein beoordeelde op 2019-08-16

Z Dakkouni beoordeelde op 2019-08-10

Ineke Heerkens beoordeelde op 2019-07-26

Suzanne Van bezooijen beoordeelde op 2019-07-22

Hele mooie, degelijke kwaliteit. Ik heb een zitbankje besteld, was gemakkelijk in elkaar te zetten. Super snelle levering, ook een pluspunt! Al met al erg tevreden, zeker een aanrader!!

Solrun Vidarsdottir beoordeelde op 2019-07-21

J. Blikman beoordeelde op 2019-06-15

levering is keurig alleen produkt viel tegen

Dominique Francois beoordeelde op 2019-06-10

Levering is gebeurd zoals beloofd

Adrie Bras de Rooij beoordeelde op 2019-05-31

Sander Triebert beoordeelde op 2019-05-28

Uitstekende service en goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

Debbie Smit beoordeelde op 2019-05-09

Vriendelijk contact en zeer snelle levering.

Jan Pauw beoordeelde op 2019-04-30

Schriftelijke informatie goed, behalve melding over leveringsdata. Levering was in orde.

Angelina Juckers beoordeelde op 2019-04-16

Echt super tevreden. Erg vriendelijk geholpen en kreeg vlot antwoord via de chat.

Fam. Hubert beoordeelde op 2019-03-28

S. Maas beoordeelde op 2019-03-25

Suzanne van Dijk beoordeelde op 2019-03-24

+1 Om een Lederen vloerkleed te bestellen als je kinderen hebt! ideaaal! makkelijk weer schoon te krijgen daarnaast is het product bovenverwachting goed afgewerkt en binnen 1 dag in huis! Nergens anders vond ik een kleed van de Moods collectie
Top webshop bedankt voor het assisteren klantenservice

Monique beoordeelde op 2019-03-17

Kreeg een telefoontje ( van een vriendelijke medewerker) toen het artikel binnen was met de vraag wanneer de bestelling geleverd kon worden. De salontafel was heel goed verpakt en makkelijk in elkaar te zetten. Heel tevreden met het artikel en de service van furnidirect.

Kathrin Lingenau beoordeelde op 2019-02-12

Jimmy Salien beoordeelde op 2018-12-18

Goeie communicatie en verhouding prijs/kwaliteit. Aanrader.

H.R.C. Vos-Veltman beoordeelde op 2018-12-11

Jose Van Oss beoordeelde op 2018-12-08

Zaterdags besteld en vrijdags in huis. In eerste instantie kreeg ik mail dat bestelling van 8.00 tot 22.00 geleverd kon worden. Op de dag zelf een mededeling van de exacte tijd. Prima verlopen