G-PAWS.COM.NL

G-PAWS.COM.NL

Gespecialiseerde website in de verkoop van GPS oplossingen om o.a. huisdieren te monitoren en te volgen.

Lidmaatschap per 04-06-2018 stopgezet

• M Pronk
    Review voor G-PAWS.COM.NL

Dit werkt!!! Krijg een helder beeld van de activiteiten van de kat en bekijk het in Google earth op een eenvoudige manier. Geen abonnementgedoe gewoon plug en play. Niet geheel onbelangrijk is dat het formaat zo klein is dat de kat geen enkele hinder ondervind. Goede service van dit bedrijf na een aantal vragen via de mail. Top! Martijn Pronk

• Karin
    Review voor G-PAWS.COM.NL

Wij waren erg nieuwsgierig naar waar onze kat altijd uithing overdag. We zitten aan een busbaan en verderop is een drukke weg. Na een paar keer de recorder om te hebben gehad zagen we dat hij maar een gebied had van ongeveer drie straten. Verder kwam hij eigenlijk nooit! Toch wel prettig om te weten.
    We zijn hem een keer 2 dagen "kwijt" geweest en hebben precies in dat gebied flyers in de bus gedaan. En een uur na de flyers stond hij voor de deur. (we hadden gevraag aan mensen om hun schuur te checken, daar had hij al eens bij ons ook gezeten, dus wie weet heeft dat gewerkt?)
    Vind het in elk geval en erg leuke dieren gadget. Jammer dat hij er nog niet is als tracker voor katten. Dan zou ik die zeker kopen!